• Virvel

    080809 del 4

    Nu är det dags att starta upp del fyra för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

    Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

    Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

    Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.htm...

  • Svar på tråden 080809 del 4
  • nilia

    Tack Nufsan, min m2b och jag har designat den själva

    Jag säger som Bridesilly.. IIIIIIIIH det är inte alls lång tid kvar! Helt galet! Jag fattar inte att det är sant! Ska vi verkligen gifta oss? Bli fruar hela bunten här inne Härligt!

  • chamor

    Någon med kalla fötter här inne då? Förutom att jag är frusen naturligt så känns detta SÅ bra men också så mycket att göra nu! GAH!
    Var och provade klänning idag, hoppades att en underkjol skulle göra susen men nu måste jag lägga upp klänningen!! Hinna det också.. Suck va jobbigt.. Kan ju inte ens sy..

  • BettyB

    I dag har jag skrivit ut festprogram med gästpresentationer. Det blev såå bra! Jag har också köpt en present till min brorsdotter som ska sjunga på vigseln. Det blev ett fint halsband med tillhörande örhängen. Skönt att ha det fixat!

    Oj nu har jag fjärilar i magen!

  • Virvel

    Här är det inga kalla fötter men vi är positivt nervösa. Till och med sambon som aldrig rör en min erkänner att han är nervös.

    Vi har det väldigt lugnt. Imorgon kommer den stora dagen när vi får nycklarna till festlokalen så då ska vi duka och göra allt klart så att vi bara kan åka ut med blommorna på fredag kväll.
    Skönt att ta det lite lugnt på fredagen.

    Vi hade ju ingen stans att vara vid fotograferingen om vi blev tvugna att vara inomhus. Jag började bli lite nervös och då kom svärmor på att vi har något som heter Westerlundska gården som ligger mitt inne i centrum. Jag åkte dit och dom har en jättefin innergård med ett litet lusthus och tror ni jag blev glad när hon som var föreståndarinna visade mig övervåningen på huset.
    Fyra rum med bara gamla fina möbler och tidsenliga tapeter!!! Jag som ville vara i sådan miljö vid inomhusfotning. Fina stoppade soffor och klädda stolar. Perfekt vid regn och perfekt med barnen.
    Vi får vara där helt gratis.

  • chamor

    Smhi lovar nu sol på förmiddagen och moln på eftermiddagen här. Inget regn. Fortsätter be om sol hela dagen!! Blev så glad nu!

  • Nufsan

    Här är det sol på fm och sol med moln och regn på dagen och kvällen

  • nilia

    Virvel: Det låter ju som ett jättebra alternativ om det blir regn!

    kalavala: Håller tummarna för att ni kan fotas vid ruinen, den är ju riktigt läcker!

    Vädret där jag bor visade sol hela dagen!? Jag tror någon bluffar med mig, det har ju varit regn hela tiden innan! Lustigt, man får bara hoppas att det är sant!!!

Svar på tråden 080809 del 4