• Svar på tråden Juni 2008 Del 4
  • pallesj

    Skicka en osa påminelse, eller helt enkelt fråga de När hade ni osa då?? Vi har osa 1a maj och det är inte alla som svarat, fast de som inte svarat har vi ändå räknat få nej från.


    anirac1 skrev 2008-04-12 17:08:48 följande:
    vad göra med de som inte svarat på OSA ?
  • Monken

    Vi ska inte heller ha några favors.

    Om inte alla har osat före 30/4 (som vi har som sista osa datum) så kommer vi att ringa runt och helt enkelt fråga om de kommer eller inte.

  • misstrixie

    Vi har osa 20 april, men de flesta har faktiskt hört av sig. Det är en barnfamilj som inte svarat än och så är det ett par unga kusiner som jag är säker på att de kommer att tacka ja men jag vet inte om deras respektive följer med...

    Men vi kommer väl också ringa och fråga helt enkelt om de inte hör av sig.

  • Monken

    Vi har suttit lite med vigselprogrammen nu på morgonen. Vi har ingen skrivare hemma så jag skrev ut på jobbet häromdagen och man ser ju inte alls riktigt på skärmen hur det ser ut, utan det är ju när man håller papperet i sin hand man ser vad som ska ändras.

    Så. Nu har vi kämpat med Word en bra stund. Man blir ju inte på världens bästa humör när texten flyttar sig som den själv vill bara för att man har gjort ett mellanrum i storlek 28 och inte i vanliga 12... Men nu är det mailat iväg till min jobbmail och eftersom jag ska iväg och jobba om ½ timma kommer jag snart att se hur det ser ut!

  • misstrixie

    Vad duktig du är, blir inspirerad att ta itu med vårt också.

  • Monken

    Ja, det är skönt att ha det klart!! Väntar nu bara på att få veta vilken präst det blir...

  • pallesj

    Ska börja fixa med vigselprogrammen så fort vi pratat med prästen denna månaden, sen ska jag göra sista tuchen på etiketterna till pussklockorna och champagnen så de blir bra o rätt storlek,
    Var i Åsa idag och kolla med de som säljer Fudge och det blir nog fudge som godis i påsarna till gästerna, passar i fort till godispappret med.

    Sen är det bara att hitta en fin vit skjorta till min sambo som han tycker om
    Tårtorna ska beställas i morgon och jag ska höra med hon som ska klippa mig i juni vad hon tar för att göra mitt hår, har inte fått tag på henne som eg skulle göra både hår o make, men e frisören billigare så blir det klart en som kan hår.

  • Lilla Puh78

    Shit vad jag har fått bröllopsdrömmar nu! Jag har inte tänkt så noga på möhippa och så, men så i torsdags när jag kom hem hade jag fått ett brev där det stod "Hej blivande brud. Belv du nervös nu? Det var lixom meningen. Bröllopet närmar sig och du kommer inte undan. Vad som helst kan hända, var beredd." Osv osv Så snart kommer jag få ett paket som jag inte får öppna men ska ha lättillgängligt. Natten efter drömde jag att det var min bröllopsdag samma dag som min möhippa och att jag inte hunnit fixa allt. Ja, det vanliga, bara att det var möhippa med i drömmen oxå. Och idag var jag iväg hos en kompis och planerade en annan tjejs möhippa. Kändes lite konstigt men det känns som om jag kan stryka ett par saker de nu inte kommer utsätta mig för. Tror jag...

    Vi hade barnvakt i helgen så igår beställde vi ringar och resa. Oj oj oj, hoppas verkligen vi får pengar i bröllopspresent nu, annars vet jag inte hur vi ska lösa det här. Nu i veckan ska jag bestämma mig för vilken tiara jag ska ta.

  • Monken

    Vad kul!! Hur ser ringarna ut? Vart blir resan? Hur vill du att tiaran ska se ut?

    Massa nyfikna frågor...

    Lilla Puh78 skrev 2008-04-13 21:19:58 följande:


    Vi hade barnvakt i helgen så igår beställde vi ringar och resa. Oj oj oj, hoppas verkligen vi får pengar i bröllopspresent nu, annars vet jag inte hur vi ska lösa det här. Nu i veckan ska jag bestämma mig för vilken tiara jag ska ta.
    pallesj, jag ska till min frisör idag och klippa mig lite, hon ska göra mitt hår till bröllopet så vi ska även prata uppsättning och så. Har packat ner mitt diadem och mina hårnålar så hon får se redan nu vad jag har tänkt ha i håret...

    Det är spännande nu när det börjar närma sig "på riktigt"
Svar på tråden Juni 2008 Del 4