• Svar på tråden Juni 2008 Del 4
  • pallesj

64 dagar kvar för min del, 64 låååååååånga dagar som jag inte vet hur jag ska fylla med nåt som hör till bröllopet haha.

• misstrixie
    pallesj skrev 2008-04-17 09:21:02 följande:
    64 dagar kvar för min del, 64 låååååååånga dagar som jag inte vet hur jag ska fylla med nåt som hör till bröllopet haha.
    För mig är det KORTA dagar! Jag vet inte hur jag ska hinna med allt, har nytt jobb som jag vill (måste!) fokusera på eftersom det är så mycket att sätta sig in i, och resten av tiden är jag så trött att det liksom inte blir av att göra alla saker jag skulle behöva göra... Blä, ursäkta, var bara tvungen att gnälla lite. Men visst längtar jag.

Vi ska också ha den psalmen om vi får, det var något med rättigheterna som organisten skulle kolla upp...
  • anirac1

50 dagar kvar
    började memorera dagen vem som åker vart och vem som hämtar vem innan vigsel och fotografering
    det är inte så himla enkelst som man tror....
    så det blir dagens uppgift har jag en känsla av

• pallesj

Kul med nytt jobb. Skulle också vilja ha ett nu, hmmm men det kommer förhoppningsvis snart. Jag har ju inget kvar att göra så det blir lång väntan tills dagen B.

misstrixie skrev 2008-04-17 09:31:13 följande:
    För mig är det KORTA dagar! Jag vet inte hur jag ska hinna med allt, har nytt jobb som jag vill (måste!) fokusera på eftersom det är så mycket att sätta sig in i, och resten av tiden är jag så trött att det liksom inte blir av att göra alla saker jag skulle behöva göra... Blä, ursäkta, var bara tvungen att gnälla lite. Men visst längtar jag. Vi ska också ha den psalmen om vi får, det var något med rättigheterna som organisten skulle kolla upp...
  • Nabben

Idag la vi våra inbjudningar på brevlådan!
    Förhoppningsvis får gästerna dem i brevlådan imorgon. Då är det 8 veckor och en dag till dagen B

• BlivandeFruJohansson

Var tvungen att gå tillbaka 3 sidor för att uppdatera mig!! Ni har skrivit massor brudar. Just nu är de mycke att pyssla i trädgården så ska va uta mycke & bli brun Har inte gjort så mycke, går/sitter in mina skor om dagarna Ska börja fixa med programmen snart. Har fortfarande inte hört nått från kyrkan. Ska maila runt alla och kolla möte me alla.. Tex fotografen, prästen, m.m.

• pallesj

Satte mig ner för en stund sen o skrev ner lite vad man ska ta upp med prästen på första mötet, hmmm Sen har jag beställt tårtorna Vinröda prinsess med mousse istället för grädde och en svart ros på. Blir nog bra hoppas jag Ringen ska beställas när som Ska bara försöka bearbeta min m2b om att han oxå ska ha en till men det vill han absolut inte ha säger han

• Monken

Vi ska träffa kantorn i mrogon och prata lite musik, ska bli kul!! Vi ska träffas i kyrkan och jag antar att hon kommer att provspela lite för oss. Snacka om hög mysighetsfaktor!

Ska provsitta in mina skor nu hela helgen!

• Bellanote

jepp kan inte alls hjälpa min sambo städa och damma i helgen för måste prov sitta skorna

• ollesmamma

sådär ja..nu va mötet med prästen avklarat... allt verkar jättebra..han tyckte vi valt jättefina solosånger o han gick med på alla ändringar vi ville göra i vigseltexten.... weeee ska oxå börja sitta/gå i skorna i helgen tänkte jag... åsså ska jag göra klart festheftena, och vigselprogrammet nu när vi vet hur allt ska va....

saker o ting börjar banne mig bli klara :)

Svar på tråden Juni 2008 Del 4