• Pumpkin

    Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • sommarbrud 080802

    T kom hem runt kvart över 10 igår från Tyskland. Resan som skulle tagit ca 18h tog nästan 24h. Blev en liten promenad i de ljumma vädret här utanför precis och sitta och gunga lite och prata. Sådär som man gjorde förr.. tihi.. Sedan blev de en dusch och lite myyys på de. Runt ett slocknade vi och sov sedan till halv 11. Liam sov också till halv 11. Vi satt som frågetecken när vi vaknade och insåg vad kl. var och att Liam inte sagt något.. Han låg och sov så tungt så..

  • Flamora

    Anja, usch det där lät ju riktigt illa. Hoppas hon mår bättre idag!

    Sommarbrud: Vi sov oxå till halv 11 idag Men jag förstår att det är mer ovanligt för er som har barn, hihi.

  • Englali

    God morgon/middag

    Här sov vi til 10, o A sov til 11, men han kom inte hem förrän 03.00 inatt så det är väl förståligt!

    Nu ska jag skriva lite handlingslista och sen blir det klippa o färga svärmor. Har absolut ingen lust, men har jag lovat så har jag...

    Fick mkt pysslande gjort på bröllopsfronten igår kväll/natt iaf, det känns bra.

    Här suger vädret idag... grått, trist och ett ihållande duggregn, blä!! Jag vill ju ha riktig sommar nu!!

  • Filifjonkan2

    vi grillade med värdparet igår och bestämde lite detaljer som de ska göra under dagen och kvällen.... skönt

    nu ska vi bara fixa det sista handla chips och godis,dricka växla pengar till baren ta ut pengar så värparet kan betala serveringspersonal samt bandet innan de går hem på natten

    jag ska vaxa benen imorgon.....längtar !!! ser ut som en gorilla just nu, har gått i långbyxor i värmen ;) så det ska bli skönt att bli av med fällen *asg*

    på onsdag ska jag fixa naglarna, bygga på och få franska manikyr

    just nu håller jag på att gå in skorna

  • Myran 0802

    Filifjonkan2: Låter som att allt är under kontroll. Visst är det på lördag som är er dag?

    Det var någon som hade en sida om bakelser för någon dag sedan. Är det någon som har den länken kvar? Jag har tittat bakåt men jag hittar den inte. Tänkte göra såna som fika på dopet.

  • Pumpkin

    Hej tjejer! Tänkte bara kika in en snabbis innan vi åker till Stockholm för att njuta av vår andra bröllopsnatt. Vi hade en helt fantastisk, underbar och helt perfekt dag, det hade verkligen inte kunnat bli bättre.

    Hoppas ni har det bra allihop.

    Kram
    /Fru Bergström

  • Englali
    Pumpkin skrev 2008-07-06 13:59:51 följande:
    Hej tjejer! Tänkte bara kika in en snabbis innan vi åker till Stockholm för att njuta av vår andra bröllopsnatt. Vi hade en helt fantastisk, underbar och helt perfekt dag, det hade verkligen inte kunnat bli bättre.Hoppas ni har det bra allihop.Kram/Fru Bergström
    Grattis!!! Låter helt underbart... bilder, vi vill ha bilder! Ha en härlih natt
    Kram kram!
  • Anja 19 juli 2008

    Pumpkin

    ÅÅÅÅhhhhhh nu blir man ju inte ALLS SUGEN på att få lite mer detaljer lixom!

    Shit, måste vi vänta tills imorgon!!?? Du har kanske internet på hotellet mooaaaahahahaha

    BT på bröllopsnatten lixom, fniss fniss... (när Lasse somnat kanske, hihi)

  • Pumpkin

    Jag har faktiskt internet på hotellet Får se, om jag inte kan sova inatt så lovar jag att berätta mer, men just nu känns det som att sömn inte kommer att vara ett problem.

    Nu ska vi sticka iväg och käka middag på en italiensk restaurang i Gamla Stan - bordet är bokat i Angelica Bergström

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.