• Pumpkin

    Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Nienna

    God morgon tjejer!

    Vad händer hos er idag då? Vi ska nog mest bara vara hemma och fixa inne och ute. Ev. blir det en sväng ner till bygdegården och hjälpa till med vårstädningen där. Det blir en varm dag idag också, dock inte lika solig som igår, men det är ju bara skönt tycker jag.

  • Hedebris

    idag ska jag först sitta och plugga. sen ska jag till köpcentrat och hitta kläder till i morgon. sen ska jag laga mat. sen ska jag dekorera i festlokalen tills i morgon. sen ska jag städa lägenheten.

    *puh* fullt ös

  • Nienna

    Nu är grillen och ugnen startade, snart blir det grillat älgkött, pommes châteu, bearnaise och grillade tomater m vitlökssmör!

  • sommarbrud 080802

    Stort Grattis i efterskott Brud 080524! Hur hade ni det på er stora dag? *nyfiken*

  • Pärlplattan II

    God kväll tjejer - gissar att ni sysselsätter er skarpt nu! Imorgon är vår sista OSA. Tyvärr har den ena halvan i värdparet just fått reda på att en förälder har cancer. Det är jättehemskt, ska opereras nästa vecka, men det verkar vara ganska allvarligt, så det känns lite trist. Det är ju de som har hand om OSAt också. Men, det kan ju vara skönt att ha annat att tänka på också kanske... Det verkar som om det inte kommer jättemånga av de vi bjudit. Trist, fast väntat också eftersomd et är många som bor så långt bort. Man får tänka att det blir lite gemytligare när det är färre..

    Vi har en ny idé kring transporten - vi ska komma gående. Någon får hämta oss och släppa av oss en bit bort, så kommer vi gående till stugan. Det kan bli mysigt tror jag, förutsättningen är att det inte regnar naturligtvis. en har vi hittat en eldplats (fast det har jag kanske skrivit) så vi kan grilla nattamaten.. Mysigt, tycker jag.

  • Nienna

    Åh, vad mätt jag är nu!!! Sitter på vår uteplats och surfar, solen har precis försvunnit bakom husknuten och nu börjar det fläkta lite, men i solen är det fortfarande riktigt varmt.

    Har fått lite jobb gjort också, har rensat rabatterna och så håller sambon på att olja in bron och träpallarna som ligger utanför altandörren och vår andra ytterdörr.

    Det har blivit så grönt här de senaste dagarna, träden har nästan slagit ut helt och gräsmattorna och ängarna grönskar. Äntligen är sommaren här också, helt otroligt egentligen att förra veckan var det inte mer än 5-10 grader och kalla vindar, barnen gick i mössa och täckjacka! Man får passa på och njuta av värmen nu, man vet aldrig hur länge den stannar...

  • Anja 19 juli 2008

    Ooohhh AJ, idag har jag varit på stranden hela dagen m jobbet och AJAJAJAJAJ, korkat nog pallade jag itne smörja in mig m solfaktor.

    jag är så jä....la BRÄND... Det svider och blossar, känner mig helt febrig!

    Korkat jag vet, men det blåste så skönt man kände ju verkligen inte att solen brände så.

    Måtte det inte ha skadat huden. Kan ju alltid hoppas att det har lagt sig imorgon och förvandlats t en riktigt snygg brun färg istället

  • Snitte- 5/7-2008

    Hej tjejer!

    Här lyser jag med min frånvaro som vanligt... sitter just nu på jobbet,, men jag har vart rätt duktig i veckan och köpt ny kyl och frys, och beställt en värmepump till huset där rann det pengar kan jag lova

    Läste lite bakåt i tiden ska se vad jag kommer ihåg...

    pumpkin: gött att du hittat en go vän på jobbet!

    KKC: åh förstår att det måste vara jobbigt.... men ha lite is i magen så håller vi alla tummarna!

    eldhav: vio ska också ha betalbar, helt ok!!

    Englali: kikade in i galleriet också göör fina underkläder du köpt!

    Anja: hmnn du och daniel med ekonomi alltså... hehe rätt kul att följa era tankar... men tråkigt att du bränt dig i solen idag! aj aj...

    JAg var iallafall och tog mina secret box bilder i torsdags

  • GME76   080802

    Jag är här . Har du nån koll på photoshop. Skulle behöva det programmet nu och det finns väl säkert gratis nedladdning nånstans...

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.