• Pumpkin

    Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Fröken Planera

    Anja! Jag måste bara tillägga att Emil var såååå söt, han gav verkligen ett charmigt intryck. Även om barnen kan bete sig som utomjordingar när de är hemma, så är det skönt att veta att de faktiskt vet hur man uppför sig bland folk..=) Eller hur??

  • Kärleksvindar

    godmorgon
    idag är det väldigt fint väder så jag får nog ta och gå ut idag.Jag är ju ledig.hmm tror nog jag gör så

  • Fröken Planera
    Kärleksvindar skrev 2008-05-08 08:28:58 följande:
    godmorgon idag är det väldigt fint väder så jag får nog ta och gå ut idag.Jag är ju ledig.hmm tror nog jag gör så
    Det där lät underbart.. Själv så sitter jag på kontoret och planerar denna veckan.. Känns inte speciellt kul när det är strålande sol ute..
  • Pumpkin

    Morning morning!

    Här är det underbart väder, önskar att man kunde vara ute hela dagen. Nå, det blir till att spendera alla raster utomhus och sen åka ner på stan efter jobbet och njuta av vädret en timme innan vi ska vara på vigselträffen

  • Kärleksvindar

    nej du det kan jag förstå..men du kanske inte slutar så sent att du kan ta det sen..Ha en trevlig dag!
    Fröken Planera skrev 2008-05-08 08:31:48 följande:


    Det där lät underbart.. Själv så sitter jag på kontoret och planerar denna veckan.. Känns inte speciellt kul när det är strålande sol ute..
  • Annim

    Hej tjejer!
    Ja vilket toppenväder det är idag!
    Idag kan man verkligen bättra på färgen.
    Men först ska jag putsa fönstren i vardagsrummet.
    Det lär väll ta lite tid då det är tvåglasfönster och de är 5 stycken till antal.
    Sedan upp med nya gardiner!
    Vad gör ni andra idag?

  • Annim

    Jag menar hudfärgen förstås men det kopplade ni väll trots att det är på morgonen!

  • Kärleksvindar

    Mitt kaffe är klart så nu ska jag ta och dricka det i Trädgården man kan ju inte sitta inne i detta vädret om man inte så måste förståss..

    Ska bara ta på mig mina skor.bröllopsskor..*asg*

  • Anettan73

    Morrn.

    Ännu en härlig morgon och snart bär det iväg till jobbet.

    Ännu en lång o dryg arbetsdag framför mig Men sen e jag ledig 3 dagar... Är så less på det...

    *Nu har jag hål i öronen igen
    Dom ville inte göra det i butiken iom risken för att få et större hål var rätt stor. Emla hade jag hemma så på med det lät det verka sen bara tryckte jag igenom. Det var en minimal bit att trycka igenom.. Köpte sådana som man har när man tagit hål så att det kunde läka som det ska...

    Sen hittade jag min parfym jag ska köpa till bröllopet...
    Helt Fantastisk var den...
    Den heter Mediterrenian breeze... Tror d var en Arden... Fast jag kan ha blandat i hop den. 500 för 50 ml.. Så är det parfume..

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.