• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pumpkin
    Anja: Det är våra katter - våra ögonstenar

Förstår att du blir jäkligt irriterad när Daniel beter sig sådär!
  • Fröken Planera

Anja, tack för en trevlig kväll..
    Men ärligt talat vad håller Daniel på med??? Även om jag inte hade uppskattat om Sonny gjort sig rolig på min bekostnad i en blogg, så tycker jag nog att man tar det med sin partner istället för att göra bort sig på nätet..
    Varför gör han så??? Han får nog försöka tygla sitt humör för sin egen skull. =)

• Snitte- 5/7-2008

hihi pumpkin det var ju rätt sött,,, men jag vet inte.... jag ääälskar zelda över allt annat men nja... inte i ringarna... de tycker jag ska vara mellan oss lixom men det var ju jätte gulligt att han föreslog det!

du måste berätta imorrn hur det gick på vigselsamtalet, min präst ringde och ärligt n tycker jag inte om henne längre.... hon ville byta datum och första samtalet skulle bli 2 veckor innan bröllopet.... jag sa typ,.. " oj då är det ju abra 2 veckor kvar"
    varpå svaret blir: ja men det spelar ingen roll, du har ju redan bockat av att vi ska ha ett samtal på din lilla lista så var lugn du... GRRRRRR den kvinnan har INTE planerat bröllop hon!

Anja: nä... ärligt.... jag blir så himla ledsen för din skull... din karl kan verkligen bete sig illa! fyyyy hundan för honom! hoppas han växer upp snart! GRRR på han med!

tosa: hmnn de borde inte kunna fastna i tullen... sure de kanske kollar lite extra och så men de borde ju komma fram nåååån gång... har du fått något nummer så du kan söka paketet?

• Anja 19 juli 2008

Ja, det är just det där "elaka", "hämndlystna", "omogna" i honom som gör mig så jä..la besviken från gång t gång.

Han kan lixom inte fatta att man inte menar illa, att det jag gör är harmlöst lixom, medan det han sen gör är elakt. han tycker att han gör EXAKT samma som jag o vill visa HUR DET KÄNNS lixom...

• Pumpkin
    Snitte: Jag tyckte det var jättesött i alla fall, och jag vill inte ha våra egna namn i ringarna med datum. Äh, vi får se

Det är ju inte vigselsamtal imorgon utan vigselträff, där alla par som ska gifta sig i församlingen i år träffas. Men vi får reda på vilken präst vi får i alla fall Trist präst ni fick!

Nu ska jag hoppa i säng!

Godnatt tjejer
  • Fröken Planera

Anja, jag måste säga att även om jag tycker att Daniel beter sig väldigt omoget emellanåt, så tycker jag även att ni verkar ha ett sånt störtskönt förhållande..=) Han har stora problem med att tygla sitt humör, medan du gör en massa saker som du egentligen vet kommer att reta upp honom.. hahaha. Jag kan ha fel, men jag tror att det ligger en del i det..=)

• Fröken Planera

Anja, Kevin var såååå nyfiken på Emil när jag kom hem ikväll. När jag berättade att Emil höll på med Pokemon, så fick jag tusen frågor. Jag sa att Emil hade 21 pokemon-kort med sig. Då undrade kevin om han fick ge en del av sina pokemon kort till Emil. Tror du att han vill ha dem?

• Anja 19 juli 2008

Fröken Planera

ojojoj det kan du tro att han skulle vilja... Han hade massor innan nämligen och gissa vad hans underbara småsyskon gjorde med dom fy f..n så ledsen han var

Så ja, han skulle såååå gärna vilja ha dem!!!

Skittrevligt var det ikväll och sååå skönt väder! Helt ljummet ute!

Du tog ju Emil så himla bra, är inte alltid han vågar prata sådär m folk. Såg ju hur han gick över t din sida av bordet o visade sina kort när jag var i baren, hihi...

Jo, du har nog lite rätt om vårt förhållande, hehe...

Jag retar nog upp honom mot bättre vetande med flit många ggr. Hmm men han är ju ett sånt tacksamt offer, hehe...

Nä skämt å sido, det är väl lite kul att utmana ödet *asg*

Fast vadå lixom... han kan väl skita i att läsa min blogg då, om den nu är såååå jä..la LÖGNAKTIG

• Snitte- 5/7-2008

pumpkin: jame just ja!!!! det varju det som skulle bli så mysigt med vigselträff! nåt sånt har viinte här... här har vi bara en kyrka med dumma präster och byggnadsställnignar runt allihopa,,,

Anja: har du sagt att du blir ledsen? alltså inte skällt på honom osv... utan verkligen sagt (med ledsen röst) han han sårar dig?

• Anja 19 juli 2008

Snitte

haha jaaaadå, räkna med det! Om man blir ledsen så blir han ÄNNU mer arg. han klarar inte att man blir ledsen! Om man ger honom minsta lilla dåliga samvete så drar han sig undan och så blir han bara värre för att slå ifrån sig. Han fixar INTE att man blir ledsen. Då blir han ISKALL.

Det enda som biter är om jag blir riktigt jä..la SKITFÖRBANNAD, på den nivån att jag slänger grejor omkring mig och vrålar allt möjligt (vilket jag typ gör en gång om året när jag flippar ut totalt pga att jag verkligen blir sååååå arg).

Då "kan han relatera, förstå mig". Blir jag ledsen så är han lost, fattar ingenting, biter ihop, drar sig undan etc... (alltså inte om jag är ledsen pga nåt annat, utan bara om HAN gjort mig ledsen).

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.