• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Bellanote

englali det låter jätte fint, det blir lite mer värt med när det är en historia bakom det med.

Jaha idag har mamma sålt hus vagnen så nu vet jag inte alls hur vår semster ska spenderas detta¨året. lite dystert faktiskt men de skiljde ju sig och har ingen som drar den åt henns då et får blir osm det blir. men till nästa år ska vi ha drag krok på vår bil och en egen lite vagn..

• Bellanote

jo pratade med floristen ju innan och det blir gerbera till mannen fast den mindre modellen och de heter germini tyckte det lät så sött..

• Englali

Bellanote: Det blir absolut mer värt när det finns historia bakom, det blir inte vilket halsband som helst... det blir mycket mer värdefullt.
    Så ni ska köpa husvagn då... o ny bil eller?
    Vi ska byta bil i slutet på sommaren... ska bli skönt!

Jag är så jättetrött, ska gå och lägga mig nu tror jag. Ska blir skönt med lite sömn. Var är alla här ikväll? Inte sover ni väl redan?? Tråden lever säkert upp när jag har gått o lagt mig... vore såå typiskt

• Bellanote

Jag funderade faktiskt på att sätta drag på våran bil. max 2000 med besiktning säger de att det kan gå på. ska se om man kan få far min till att svetsa fast ett på vår bil.

• Englali
    Bellanote skrev 2008-05-07 22:12:24 följande:
    Jag funderade faktiskt på att sätta drag på våran bil. max 2000 med besiktning säger de att det kan gå på. ska se om man kan få far min till att svetsa fast ett på vår bil.
    Jag kan aboslut ingenting om sådant... om bilar o så
    Sängdags här!
    Natti natti!
  • Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!

anettan: det var en jätte söt bukett!

jag var och bokade bukett idag jag med korkad som jag är frågade jag aldrig efter pris,,, hehe men jag ska in snart igen och berätta vilka blommor jag ska ha i... jaha,.. jag har bara försökt hitta rätt i 2 år... haha

Pumpkin: har du vart någe mer hos guldsmeden? hur går det med ringen?

gött med ansiktsbehandlingar tjejer! jag har ett presentkort som jag ska ta ut snart... sen sja jag och magnus gå på parbehandling någon vecka innan bröllop

Imorrn ska vi ääääntligen kolla tårta ordentligt alla har ju sagt nej till våra dekorationsönskemål men nu verkar jag ha fått napp

englali: jamen det lät välla fint! och kul med något gammalt och lånat med
    hihi med shoppingen... ooops lixom, d kunde ju inte hjälpa det hehe jag ska faktiskt ut på shopping imorrn, uuu vad gött1 jag ska lämna A på dagis och sen dra och sola för att sedan shoppa, fika med en kompis och sedan kolla tårta med magnus när han slutar. låter som en perfekt dag!! synd bara att jag måste ringa 1000 samtal också...

• Tosa

Är det nån som vet hur man får reda på om kläderna man beställt från USa har fastnat i tullen?

• Pumpkin
    Englali: Ah, det har bara känts som att du springer på ansiktsbehandlingar en gång varannan vecka eller så

Snitte: Var ju där förra helgen och lämnade in guldet och den 19e ska den vara klar för gravyr! Så då ska vi in och lämna Lasses förlovningsring också, så att alla tre ringarna blir graverade Nu gäller det bara att komma på VAD man ska skriva i ringarna också Lasse hade en idé om att skriva "Tyson" i min förlovningsring och "Isadora" i hans, så får vi med dem också, det tyckte jag var rätt sött
  • Anja 19 juli 2008

hallå hallå, då är jag hemma efter att ha varit på BT-fika, vindrickning med BT-brudar. Supertrevligt

Jag blir faktiskt riktigt irriterad på Daniel... när man bloggar så skriver man ju lixom dels för egen del men till viss del, även för att underhålla. Detta kan han verkligen inte fatta.

Så när jag skrev inlägget om vigselprogrammen så drog jag ju upp alla underliga saker som han kommit på när det gäller bröllopsplaneringen!

Och självklart försöker man skriva det på ett så komiskt sätt som möjligt och överdriver kanske lite för att det ska bli skoj.

Hans tidigare inlägg som var så jä..la ruttet och vidrigt, riktigt elakt, tog jag bort för ärligt talat, jag SKÄMS ihjäl över hur han talar till mig ibland när han hetsar upp sig.

När jag gick in på min blogg ikväll så har han f..n skrivit ett nytt inlägg på samma ställe, som löd så här:

Jag skrev inlägg nr 11 här, men någon väljer att ta bort det inlägget. Såklart. Troligtvis för att det mesta som produceras här inne enbart är stora LÖGNER.

Alltså jag blir så jä...la irriterad. Tröttsamt så det förslår. Låt mig skämta till det för hel...ete. Det är ju min blogg. Om han inte vill att jag skriver om honom, VARFÖR säger han inte bara det t mig, så som jag hade gjort om det var omvänt, typ, Du jag tycker det känns skitjobbigt och jag känner mig dum när du skriver om mig på det sättet...

Nääää, han känner sig dum o utlämnad och DÅ SKA HAN SÅKLART FÖRDUMMA OCH LÄMNA UT MIG...

ni vet väl hur det lyder "an eye for an eye".

Det är han i ett nötskal

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

tyson och isadora? Har jag missat nåt, hihi... var det era nick när ni träffades på nätet?

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.