• Pumpkin

    Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Fröken Planera

    Ja, eller så får du utnyttja tillfället, se till att de spelar på ert bröllop åxå, utan att ta betalt för det. Det är definitivt bättre att instrumenten används då de ändå står framme.. Eller?

  • Bellanote

    jovisst det är det ju. men undra om dett abandet ska spela på deras fest med för då blir det ju helt klart problem om man säger så ..

    Vi får se hur det sägs nästa vecka ska träffa de två andra paren då.

  • Englali

    God morgon!

    I natt har jag äntligen fått sova! Helt underbart har det varit. Igår var jag på ansiktsbehandling igen, kändes jättebra och min hud gör såna framsteg Men, mkt tack vare att jag sköter om den. Så nu har vi bokat in ytterligare två behandlingar innan bröllopet, känns bra att ha det gjort redan. Köpte på mig en hel del produkter igår också... lyx

    Jobb, jobb o jobb... idag igen. Suck, jag är så grymt omotiverad. Jag vill ha semester o flytta in i nya huset och så gifta mig!! DET är vad jag vill (sååå konstigt va!?! haha)

    Ha en bra dag tjejer... jag kikar kanske in en sväng ikväll mellan fotbollen o Grey´s.
    Hej så länge!

  • Anettan73

    här kommer texterna till bröllopspsalmer. Dom e vääääldigt " OOHH GUDIGA"

    Psalm
    melodi - I denna ljuva sommartid

    Till man och kvinna gjorde Han
    de två som kärlek ger varann
    och nu till Gud har vandrat.
    I Jesu Krist det finns en bild
    av sann och äkta kärlek mild
    om hur Gud själv har handlat.

    O giv, o Herre, dessa två,
    som denna dag inför Dig stå
    att de sitt löfte giva
    om kärlek, omsorg, trofasthet
    och att de noga inser det,
    som deras liv ska bliva.

    Så ber vi nu att du o Gud
    må visa dem på dina bud
    som lär oss leva livet.
    Välsigna så de kära två
    att de tillsammans ut får gå
    och få det dem bli givet.

    Psalm
    melodi - Den blomstertid nu kommer

    På bröllopsdagen ber vi till dig som kärlek är.
    Du lever mitt ibland oss i glädjen nu och här.
    Vi prisar dig som skapar och känner allt som sker.
    Förnyare av livet, till dig, vår Gud, vi ber.

    Om kärlek som får djupna, förlåta och förstå,
    om kärlek genom dagar då mörkret skall förgå,
    om goda, ljusa dagar då lyckan vänligt ler,
    om trohet i vår kärlek, till dig, vår Gud, vi ber.

    Om kärlek stark som döden och liv som föder liv,
    om aktning för varandra och nya perspektiv,
    om ömhet från ditt hjärta som allt med kärlek ser,
    om godhet i vår kärlek, till dig, vår Gud, vi ber.

  • Pumpkin

    Godmorgon!

    Ännu en crazy dag på jobbet, hoppas det blir liiite lugnare idag i alla fall...

    Englali: Oj, vad ofta du gör ansiktsbehandlingar! Är det för att du har sån problemhy eller? Min hudterapeut vill typ inte göra behandlingar oftare än var sjätte vecka

    Känns som att det du vill speglar vad alla här vill

  • Anja 19 juli 2008

    Godmorgon allihop

    sitter här m kaffe, mmmm... solen skiner såååååååå och allt är bara härligt...

    skulle jobbat idag men sonen vaknade m hög feber så jag blir hemma idag. När Daniel kommer hem så hämtar han Alice och sedan sticker jag ner t stan och träffar alla BT-brudar. Emil får jag hämta upp i stan under får fika (middag, vin etc) för han är och uppträder m sin klass inne i stan på en scen där. De ska sjunga för andra skolor idag Jättekul...

    Så han får lyxen att vara med sen på kvällen och äta middag på stan (vilket han är mkt nöjd över)

    vad händer hos er idag?

  • Anja 19 juli 2008

    Åh jag blir så avis på er pumpkin och englali

    jag måste oxå boka lite ansiktsbehandlingar... Borde väl hinna med två innan bröllopet.

  • Anettan73

    Morrn på er.

    Nino har med feber men då han e över 12 år så får jag inte vaba honom...

    Ja vissa ska jobba idag med. Och Tobbe ska till Stockholm.. Så d blir ensamt i kväll o natt... Nä inte inatt för man kommer att ha hela sängen full med ungar

    Nu ska jag palla mig till jobb.

    Ha en helt fantastisk dag ute i solen

  • Anettan73

    Jag ska med på ansiktsbehandling hade jag tänkt... Jag skickar min son på 14 men jag gör inte någon själv

    Nino går på Elisabeth kliniken. Super bra e dom. Dom har fått bukt på Ninos hormon hy Tonårs hy e inte rolig...
    Fast det koster ändå 500 för hans ansiktsbehandling... Men man vill ju inte att ens som ska gå runt o skämmas o må dåligt för att han har dålig hy....

  • Pumpkin
    Anja: Om du får tid till en ansiktsbehandling typ nu så hinner du nog med två, men tänk på att inte göra det alltför tätt inpå bröllopet. 2 veckor innan minst skulle jag nog säga, man ser ju inte alltid så rolig ut efter en ansiktsbehandling
Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.