• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Nides

    Hej hej i tråden...

    Ab: hoppas att du inte är lika arg på R längre...
    Men jag håller med dig, jag tillhör den kategorin som tycker att man måste "bråka", diskutera och shivas för att hålla glöden uppe. kanske inte låte så romanrikst men man måste vädra sina känslor!!!

    Tezz: jag har din pryl hemma i säker förvar. Kommer du ihåg den svarta stämpeldynan vi köpte? Den var inte svart. Det var inte ens stämpeldyna....Vet inte vad det är!
    hahhaa

  • FruTez

    Nides: Det kan faktiskt uppstå romantik EFTER ett gräl... haha! Jag håller med om att det är bra att "lufta" i ett förhållande, men jag tycker iaf. att det är roligare att pussas än att fightas! Speciellt om det varit maken som gjort fel... hehe! Han blir så himla jättesnäll då! Haha!

    Va säger du Nides? Var den inte svart??? Va tusan var det för något då? Du får ta och maila Carma och fråga! Haha! F´låt att jag vilseledde dig... *skratt* Den såg ju ut som en dyna!

  • Carma07

    Godkväll i stugan

    Har ni blivit lurade idag? Försökte att lura maken imorse med att det hade snöat igen, men jag har världens sämsta pokerfejs och han behövde inte ens öppna ögonen för att se det. Men å andra sidan ingen som har lurat mig heller. Vad jag vet ännu iaf.

    Ab: Vad kul att hon blev glad för kortet.

    Nides: Nu blev jag väldigt nyfiken på vad du har handlat istället för en stämpeldyna. Hoppas det är något som kan komma till användning ändå.

    Tezz: Grattis till ditt MVG!! Visst är dem roliga att få.

  • Frujj

    Godkväll!

    Grattis till MVG Tezz!!

    Ab: hoppas du är på bättre humör nu. Jag har oxå varit på ett uselt humör idag, känner mig sur och aggressiv. Trist för jag har svårt att hålla det för mig själv. Igår åkte min stackars man på sig en och annan verbal känga trots att han inte hade gjort mig något.

    Var hos sömmerskan i Kullavik idag och provade klänningen och nålades för några ändringar.

    Håller på med festprogrammet för brudparet. Känns kul!!
    Ska nog hålla fast vid min te-idé

  • Nides

    Hallå hallå vackra tjejer.

    Idag så vaknade jag tidigt och lagade frukost till min älskade, Det blev smothie, äggröra, prinskorvar och fattiga riddare. Allt som han älskar. Jag med för den delen. Jag är så mätt så jag spricker snart.

    Carma: hi hi, jag tror säkert att jag har användning för det. Det är en ofärgat dyna. Jag tror att det är sånt man använder när man embossar. Ska ta kort på det o skicka till dig så får du se vad det är.
    Är så sugen på att pyssla nu. Yeaj.

  • FruTez

    Frujj: Kom du ihåg att spionera åt mig i Kullavik? *ler*

    God morgon förresten!

    Igår pratade jag med chefen... det gick väl ganska bra eller så. Hon förstod varför jag vill byta jobb och så... men sa att jag har ingen chans på direktrekryteringen. Jag har inte tillräckligt med erfarenhet. Det knäckte mitt självförtroende litegrann... Känner mig lite nerstämd idag och vet inte riktigt va jag ska göra med mitt liv... men det blir säkert bra! Får helt enkelt forts. leta jobb på egen hand och hoppas på det bästa! Tjejer, ni får gärna hålla öron och ögon öppna för mig

  • FruTez

    Nides: Direkt när jag kom hem igår gjorde jag klart alla stämplar och satt ända till 11 och färglade! Åh, det är ju som meditation! hihi! Jag vill pyssla, NU!

  • Nides

    Tezz: kände mig jätte dum igår med vagnen. Men jag behövde komma hem så fort som möjligt

    Men jag kom hem och städade, diskade, lagade mat och bakade. Att det tog sån tid. Jag är ganska stökig när jag lagar mat. hihi så det blev en del och städa upp. Så jag ska hem sen och slänga ihop glasyren och göra sallad och koka pasta. Funderar om jag ska köpa lite vitlöksbaugetter oxå. hmmm

  • Carma07

    Godmorgon

    Igårkväll när jag lagt mig så bufflade bebisen runt ordentligt. Ville inte gå upp och störa den så jag ringde till maken på mobilen och bad han komma in i sovrummet. Den sparkade redan såpass mycket att det kändes på utsidan. Jätteroligt!! Trodde det skulle dröja en månad till innan även han skulle kunna känna.

    Nides: Låter som det är en "watermark" dyna du har köpt. Den kan man göra fina vattenstämplar med. En sån använde jag jättemycket i början och gjorde bakgrunder med. Om jag minns rätt är den inte jättebra att embossa med, men kan nog fungera om du är väldigt snabb.

    Tezz: Tråkigt med ditt chefsmöte. Men hon kanske säger så också för att hon inte vill att du ska byta plats? För att det är lättast för henne? Dessutom håller du ju på att bättra på dina kunskaper nu. Tänk på ditt MVG från igår och låt det inspirera dig. Tycker att du ska fortsätta leta på egen hand. Mina tummar för dig att allt löser sig snart.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....