• JohanoCissi

    tjohoo majbrudar -08

    det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

  • Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • tobecomemrsstrauss

    Just det, kan vara bra att hämta alla ringar hos guldsmeden!!

  • Nikajo

    Vi gifter oss på lördag!!!
    Ringarna hämtade.
    Just married badkläderna har kommit.
    Resväskan håller på att packas. Åker på honeymoon på måndag!
    Igår hade vi planeringsmiddag för alla som har uppgifter på bröllopet. Kul!
    Bilen vi ville ha med chaufför, gav klartecken igår! En gammal rosa Caddilac cab.

  • hjartan

    Festhäftet är klart! Iväg skickat för att tryckas. Ska försöka finslipa klart bordsplaceringen så är den också ur världen. Vigselprogrammen ska bara skrivas ut när jag fått rätt papper.

    Lite småfix, men annars är det mest maten.

    ....och så valsen. Börjar nog inse att det kanske inte blir något vals. M2b har ont i ett knä....

  • trassel

    Hej på er!
    Är tillbaka efter en minibröllopsresa i Paris nu, vi stack iväg i söndags dagen efter bröllopet. SÅ UNDERBART! Jag lovar ska komma med en fullständig rapport, men vi fick den bästa dagen i våra liv (eller iaf nästbästa efter sonens födelse). ALLT flöt på och ick kanon, är SÅ LYCKLIG!!! Nu är man fru, helt magiskt!

  • bartan

    Till er som gifter er i helgen, Grattis och ha en underbar dag!

  • hjartan

    Till alla brudpar som ingår äktenskap under helgen önskar jag ett stort grattis och hoppas att ni får en oförglömlig dag.

  • L 76

    Idag fick jag o m2b varsin inbjudan till svensexa o möhippa. till saken hör att det är sista helgen innan bröllopet så man kunde ju räkna ut med stortån att det skulle bli denna helgen!

    och så idag med posten kom det ett brev som innhöll en lista på vad vi skall packa ner och att vi skall vara klara imorgonbitti känns väldigt spännande!misstänker ganska starkt att det tänkt att jag skall spela in en skiva för jag skulle ha texten till min favoritlåt.... kruxet är bara att jag har ingen speciell låt så det blir till att leta på nätet ikväll när branen lagt sig.

    har en underbar dag imorgon alla blivande brudar!

  • Champis_Sanna

    Till er som gifter er idag:
    Lycka till, ta vara på dagen och grattis i förskott!

  • jelikr

    L 76 Hoppas ni har det bra på möhippa och svensexa idag.

    Grattis till alla som gifter sig den här kalla men vackra dagen.

    Här är det lite stressigt. Just när jag gjort en sak klar kommer jag på en annan som jag glömt , det verkar aldrig ta slut.
    De sista två veckorna är det så fullt upp så jag skulle vilja ha gjort allt pyssel klart....

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08