• JohanoCissi

    tjohoo majbrudar -08

    det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

  • Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • Nikajo

    Dubbelkollat med DJ:n vi bokat idag. Tur vi ringde, för han trodde att det inte blev nåt, för vi inte hört av oss!? Hallo!!! Skall man ringa och bekräfta många gånger efter man bokat eller?! Tur han kunde iallafall! Puh!
    Idag när m2b skulle hämta våra ringar, så visade sig att hans vigselring behöver bankas ut lite, för vi tog samma stl som förlovningsringen, och fingret är större där vigselringen kommer att sitta, och butiksbiträdet hade inte sagt nåt om detta till oss. Vi har breda ringar bör tilläggas. Och min vigselring hade dom glömt att gravera!!! Tur vi inte hämtade ut ringarna dagen innan! Tänk på detta alla där ute. Var ute i god tid!

  • hjartan

    Jag hade INGEN aning om m2bs svensexa så det är inte alls säkert att du får veta. De tänker kanske ta er båda två samma dag. Hoppas att du får en hippa iaf. Är jättenöjd med min!

  • Brud-08

    Tydligen inte, då de har lunch då.. Men vi får se om vi kan ta det halv tre.. Som tur var hade bilen vi bokad, blivit avbokad tiden efter, något bra i alle fall...


    Nikajo skrev 2008-05-07 10:35:38 följande:
    Brud-08 skrev 2008-05-07 09:03:17 följande:
    Kan inte kyrkan ändra tiden istöllet. Låter lättare.
  • Nikajo

    Vart på banken och fixat testamente, äktenskapsförord och alla bankpapper iordning. Inte så romantiskt, men ack så nödvändigt. Vi gifter oss för 2:a ggn båda två, så nu är man lite smartare än sist.

  • Nikajo

    Jag är sur för vi har beställt en cake topper på e-bay för 9 dagar sedan, och idag kom ett mail att dom skickar idag, så varan kommer om 7-10 dagar. Den hinner ju inte komma till vårt bröllop 17 maj alltså! Så nu letar jag febrilt efter en ny cake topper, som skall hinna komma till nästa lördag!

  • Champis_Sanna

    Till er som gifter er imorgon/idag:
    Lycka till, ta vara på dagen och grattis i förskott

  • jelikr

    Grattis alla nyblivna fruar!!!!
    Hoppas ni inte glömmer oss & att vi får höra hur ni hade det

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08