• JohanoCissi

    tjohoo majbrudar -08

    det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

  • Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • Brud-08

    AAAAAAHHHHHHHHHHH

    17 dagar kvar och kyrkan kontaktar nu oss och vill dubbelkolla med oss, då säger de att vi bokat tid 15:00 och jag har bokat 14:00, visst det kanske går att lösa.. men jag blir så irriterad.

    Bilen måste ändras om det går, middagen måste planeras om, måste meddela alla gäster om ändrad tid.. AAAAAAHHHHHHH blir så irriterad.

  • Nikajo

    Brud-08 skrev 2008-05-07 09:03:17 följande:


    AAAAAAHHHHHHHHHHH 17 dagar kvar och kyrkan kontaktar nu oss och vill dubbelkolla med oss, då säger de att vi bokat tid 15:00 och jag har bokat 14:00, visst det kanske går att lösa.. men jag blir så irriterad. Bilen måste ändras om det går, middagen måste planeras om, måste meddela alla gäster om ändrad tid.. AAAAAAHHHHHHH blir så irriterad.
    Kan inte kyrkan ändra tiden istöllet. Låter lättare.
  • FruFA

    GRATTIS ni som nu är fruar!

    Nu är det bara tre dagar kvar tills vi gifter oss!
    Och på måndag åker vi till Maldiverna *längtar*
    Men är såååå nervös inför vigseln, vet inte varför.

    En hel del har strulat de sista dagarna; min frisör avbokade pga sjukdom (opereras på fredag) & min syster kommer inte pga att hon mår dåligt (lååång historia)...
    Men jag har en ny frisör som jag skall träffa i morgon!
    Få ändra bordsplaceringen om min syster inte kommer...

  • Nikajo

    Hittade ett matchande pärlarmband till mitt halsband på lunchen bara sådär. Glad!

  • jelikr
    FruFA skrev 2008-05-07 10:51:48 följande:
    GRATTIS ni som nu är fruar!Nu är det bara tre dagar kvar tills vi gifter oss!Och på måndag åker vi till Maldiverna *längtar*Men är såååå nervös inför vigseln, vet inte varför.En hel del har strulat de sista dagarna; min frisör avbokade pga sjukdom (opereras på fredag) & min syster kommer inte pga att hon mår dåligt (lååång historia)...Men jag har en ny frisör som jag skall träffa i morgon!Få ändra bordsplaceringen om min syster inte kommer...
    Tråkigt med din syster , men tur att du fick en ny frissa
  • FruFA

    Tack snälla.
    jag har försökt att prata med henne, så vi får se...
    Skall få besked i kväll, så att vi kan fixa bordplaceringen isf...
    Varför kan man inte bara få njuta nu innan bröllopet...?
    Men det får ordna sig


    jelikr skrev 2008-05-07 13:53:45 följande:
    Tråkigt med din syster , men tur att du fick en ny frissa
  • jelikr
    FruFA skrev 2008-05-07 14:41:04 följande:
    Tack snälla.jag har försökt att prata med henne, så vi får se...Skall få besked i kväll, så att vi kan fixa bordplaceringen isf...Varför kan man inte bara få njuta nu innan bröllopet...? Men det får ordna sig
    Känner lite samma sak.
    vi har problem med två gäster som envisas med att byta av varann under middan(hur de nu tänkt det).
    Kommer få ringa och säga ifrån , förhoppningsvis blir de inte sura....
  • pandis2405

    Jag är mest orolig för det här med möhippa nu. Jag har ingen tärna och är därför rädd att inte få någon möhippa. Nu är det två lördagar kvar att vinka på, och jag trodde jag hade en liten aning om att OM det skulle bli nån så skulle det vara nu på lördag, men nu har våra toastmastrar bokat in oss då för att prata bröllop, och jag pratade just med en annan kompis som sa att hon ska till landet i helgen, så det blir väl inget då... Jag har svårt att tro att det skulle bli precis helgen innan.

    Svensexa har inte heller varit någon. En av m2bs kompisar hörde av sig i april och ville ha kontaktuppgifter till de som borde vara med på sexan, men sen har jag inte hört ett knyst, borde inte jag veta när den är?

    Usch, dessa saker man inte har kontroll över...

  • jelikr
    pandis2405 skrev 2008-05-07 18:40:17 följande:
    Jag är mest orolig för det här med möhippa nu. Jag har ingen tärna och är därför rädd att inte få någon möhippa. Nu är det två lördagar kvar att vinka på, och jag trodde jag hade en liten aning om att OM det skulle bli nån så skulle det vara nu på lördag, men nu har våra toastmastrar bokat in oss då för att prata bröllop, och jag pratade just med en annan kompis som sa att hon ska till landet i helgen, så det blir väl inget då... Jag har svårt att tro att det skulle bli precis helgen innan. Svensexa har inte heller varit någon. En av m2bs kompisar hörde av sig i april och ville ha kontaktuppgifter till de som borde vara med på sexan, men sen har jag inte hört ett knyst, borde inte jag veta när den är? Usch, dessa saker man inte har kontroll över...
    Du tror inte att toastmastrarnas bokning är ett sätt att veta vad ni ska göra , och det där med landet kan ju vara ljug
    Min värdinna skulle på Örnexpo i lördags sa hon , men det blev ju inget av det eftersom hon mfl hippade mig då
Svar på tråden tjohoo majbrudar -08