• JohanoCissi

    tjohoo majbrudar -08

    det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

  • Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • Godisråttan

    Så då har man blivit hippad dåFick ett sms kl 11 igår morse. Packa bikini, träningskläder, smink och fina kläder och kom ner till taxin om 20 min. hjälp!Min sambo visste om allt såklart. Jag hade ingen aning!När jag kom ut satt min toastmadame i taxin och det bar av till södertälje. Vi blev avsläppta på ett industriområde där vi mötte mina andra vänner. Sedan skulle vi till ett helt fantastiskt ställe och spelade beachvolleyboll. Det var som man åkte till thailand. Det var palmer och sand och glada lampor. Kanonställe! Vi drack en massa paraplydrinkar och spelade. Sedan hämtade en txi oss och vi åkte till sydpolen där vi hade spa och relax och åt mat. De hade såklart fixat sådan mat jag älskar. Vi fixade oss och sedan blev vi upphämtade av en taxi igen och det bar av till stockholm. De hade bokat en supermysig restaurang typ libanesisk mat med 14 st smårätter. Där hade de dukat upp med vin, champagne och en rosa boa, ett trollspö och en tiara. (princess look alike) Maten var kanon! Bara sådant jag älskar, oxfile, kyckling, halloumi, vinbladsdolmar, kronärtskocka mm Sedan vid 20 åkte vi taxi igen och då till blue moon bar där vi hade ett bord uppdukat med världens fruktfat och spritbord. Spritbordet bestod av malibu och ananas typ pina colada som ä min favvodrink. Allt måste ha kostat multum och såklart fick jag inte betala en krona. Det var en fantastisk dag och kväll och jag är så glad att mina vänner gjort detta för mig! Gifter mig om en vecka!

  • hjartan

    tobe... Låter som en trevlig kväll. Vet inte hur min hippa blir. Min bästa vän som är min tärna hade ett minibröllop och då fixade jag en nostalgidag för bara oss två. Funderar kring om hon kommer att köra på samma linje trots att vi har lite fler gäster eller om hon kommer att försöka dra ihop ett gäng.

  • jelikr

    Låter som härliga hippor
    Jag har ingen aning om min varken vilka som ska va med , när det blir och vad det blir....
    Min värdinna fixar nog det där tillsammans med mina systrar.
    Är faktiskt skräckslagen över detta att inte ha nån koll , kan ligga sämnlös på nätterna och oroa mig.
    Men jag hoppas det blir bra , det borde ju bli snart

  • tobecomemrsstrauss

    hjartan/jelikr...ni blir säkert båda lika överraskade och hur det än blir för er så kommer ni nog ha superkul!!

  • MissNiss

    Låter som ni hade väldigt bra hippor!!!
    Man är ju ganska nervös....inför både hippa och bröllop....

  • Godisråttan
    MissNiss skrev 2008-04-28 08:55:41 följande:
    Låter som ni hade väldigt bra hippor!!!Man är ju ganska nervös....inför både hippa och bröllop....
    Min kunde inte ha blivit mer perfekt!De hade lagt så mycket planering, tid och pengar mina vänner Jätteglad för den!
  • trassel

    Jag börjar bli väldans nervös! Eller nervös är fel ord, men spänd! Det är snaaaaaart den stora dagen! Vem av oss i tråden är det som är först ut nu? Både tidsmässigt å datummässigt.. Åååå snart står vi alla brud!

  • Champis_Sanna

    Ja det vore kul att se vem som gifter sig först Här är det väldigt nervöst. Om 5 dagar så gifter vi oss!!

  • jelikr

    Vi har en månad kvar men det börjar kännas lite pirrigt iaf , inte minns inför möhippan

  • Nikajo

    Våra vigselprogram kom idag! Så fina! Åh så jag längtar nu! 19 dagar kvar nu! Skall åka till IKEA imorgon och handla lakan till dukar, rosa panelgardiner att ha som löpare, servetter, vaser och champagneglas.

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08