• JohanoCissi

    tjohoo majbrudar -08

    det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

  • Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • bartan

    Låter inte roligt pandis. Tror själv att jag åker på det då med.
    Typiskt!

  • FruFA

    Jag hoppas att jag får min mens i helgen, för då slipper jag den på bröllopsresan

  • hjartan

    Jag har bestämt tid med min sömmerska idag. Och en del som vi frågat om de kunde ta ansvar för någon liten del under vår dag har sagt jag till det. Skönt! Festhäftet ska fastställas helt i helgen för att sedan tryckas av en vän till oss.

    Blir ett besök på vigselplatsen också. Fick veta idag att jag får ledigt onsdag och fredag så det blir fem dagar i ett svep. Härligt! Ska väl hinna lite då.

  • Syrran79

    pandis2405: Tips:Be din vårdcentral skriva ut Primolut Nor (mensförskjutningstablett). Jag har provat den ett par gånger. Ger knappt inga biverkningar enl FASS. Funkade fin fint på mig.

  • Nikajo

    Vi var och beställde m2bs vigselring igår. Han skall ha en likadan till som våra förlovningsringar. Min fick jag redan när han friade, men den lämnades in för gravyr samtidigt. Och förlovningsringarna lämnades in för puts.

  • Ninni74

    Idag har jag fotat till min M2b:s secret box, gud va det va kul... ska tillbaks den 5 maj och kolla vilka bilder jag vill ha, e såå nyfiken på hur dom blev.
    Va bara tvungen att skriva av mig lite, e så jobbigt när man inte kan berätta för han om det roliga man gjort idag.
    Kram på er!

  • Ironbyrd

    Herregud hörrni! 10e maj är det dags och det är bara två veckor kvar. Vart tog all tid vägen?

  • le dauphin

    Så här dags nästa vecka är jag Fru istället för Fröken
    *längtar*

  • tobecomemrsstrauss

    Tänkte ventilera mig om min möhippa som blev igår,

    Igår hade jag min efterlängtade möhippa!! Jag hade en aning om när det skulle bli fast jag hade inte förväntat mig att det skulle bli så tidigt på morgonen! Vid 10-tiden när jag stod i duschen ringer det på dörren och min m2b öppnar..Ett sjutal vänner plus min mamma rusar in=) Dock, var de lite fövånade att jag inte satt där färdigfixad i hår och sminkad..Det är väldigt typiskt mig! Det var bara att snabbt duscha klart, fick på mig en alldeles för kort fångdräkt(klänning) med matchande knästrumpor samt en knallröd peruk med slöja och fångmössa!! Superkul..Fick ett glas champagne i handen och typ dax att gå till bussen....Drack hela vägen till Gökboet..

    Fick ett uppdrag: Att få så många killars högerstrumpor som möjligt! Kul!! Vi kom till Gökboet och utanför var det en massa som hade sin svensexa så jag fick mig ett par strumpor..
    På gökboet gjorde vi olika aktiviteter: rodeo, sumobrottning, kuddkrig, bowling, pistolskytte och pengafångning en en kub!!
    Såå hímla kul...Mitt lag förlorade dock.

    Efterå fikade vi med ännu mer sprit och en och annan loka..Dax att åka till stan..vi åkte hem till en vän till mig som bor inne i stan och fixade till oss.. Sedan vid 7-tiden gick vi till ett tapasställe och åt supergod mat...drack ännu mer och blev bjuden av okänt folk! Kul! Under hela kvällen droppade vänner in, så det var kul att så många kom...

    Vi gick sedan vidare till diamond dogs och drack lite till, sedan blev det Nivå...och dansade till två! jag hade förresten slöja och "bride to be" lapp på rumpan så ingen kunde undgå mig..hihi!! Jag fick oxå en del strumpor till under kvällen!

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08