• JohanoCissi

    tjohoo majbrudar -08

    det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

  • Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • ina ina
    jelikr skrev 2008-04-17 20:40:22 följande:
    Börjar få lite smått panik nu !Vi har OSA 31/4 och det är 29 sällskap som ännu inte hört av sig. Väntar alla till sista dagarna eller???Av 94 inbjudna gäster vet vi ännu bara att 45 kommer...Det är så svårt att planera då
    Nästan samma här, vi har bjudit 48 st och 17 har än så länge svarat.. undra om dom glömt bort eller om dom väntar in i det sista, hursomhelst så får vår toastmaster och toastmadame ringa runt och kolla läget
  • Nikajo

    Igår köpte jag korgar till näbbarna att ha rosenbladen i, som skall strös i kyrkan, och matchande större korg till såpbubblorna. Detta har jag letat länge efter, så det var skönt att få det gjort! Beställde underkläder att ha under klänningen på eliteladies.se också. Har redan köpt BH.n, men höfthållare, strumpor och strumpeband blev det. Trosorna fanns inte i min storlek tyvärr, så det skall jag köpa. Sen köpte jag skor till näbbarna med. Bara strumpbyxor kvar att handla till don, så är allt till dom fixat. Det artar sig!

  • hjartan

    Här måste också fixas underkläder och diverse strumpor.

    Saknade ett ark papper och kunde inte göra de tre sista askarna och festhäftets utsida, men annars är de klara.

    Tänker trycka vårt monomgram på ett blått sammetstyg och hänga det framför vår plats vid bordet. Det dröjer dock minst en veckan innan jag får färgen som jag just beställde.

  • Syrran79

    Allting är inhandlat o klart, förutom att BH var restad men ska komma hem innan det är dax. Ska nu sätta igång med vigselprogammen nu.

  • pandis2405

    Jag är nästan klar med favouraskarna, jag har köpt underkläder både till själva bröllopet och två nya uppsättningar till bröllopsresan. M2b har bokat väst och plastrong för hyra (kostym har han köpt tidigare)

    Vi saknar osa från 2 personer.
    I helgen blir det krafttag med festprogrammet.

    Mitt bekymmer just nu är bordsdekorationerna. Jag trodde jag hade det bra, men en del föll på att det inte får plats på borden, och sen får jag inte tag på vaser.

  • Champis_Sanna

    Gooosh om två veckor är vi nygifta denna tiden *NERVÖS*

  • RDF

    Ni är alltså 7 st. som gifter er 3/5 här Glöm inte bort oss här på BT efteråt bara! Vi måste ju få veta hur det gick och gärna se massor med bilder.
    Kanske vi skulle ha någon ny tråd sen när alla Majbrudar har gift sig.

  • fiffinurlig

    Ja herregud vad det närmar sig! För mig är det tre veckor kvar och det känns som att det är MASSOR att göra..Och dagarna bara springer iväg ju..:-O

  • FruFA

    Samma här... Bara 3 veckor kvar till bröllopet, och 1000 saker kvar att fixa, eller iaf 10
    Och jag väntar på min brudklänning *nervös*

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08