• JohanoCissi

    tjohoo majbrudar -08

    det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

  • Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • JS080517

    Jag vet inte, jag ska inte ha slöja ville bara prova och se hur det såg ut.

  • jelikr

    Vi har inte riktigt bestämt in och ut musik..
    Ville gärna ha star wars ut men får inte tag på noterna.
    Nu lutar det åt Gotländsk brudmarsch ut och in vet vi inte.
    Har en tjej som ska sjunga Du är allt (Sonja Alden) och This moment(Marie Picasso).
    Sen har vi en kille som ska sjunga en låt men den är inte bestämd ännu...

  • SusanneLee

    Hejsan!
    Här vill jag också vara med! Vi gifter oss borgerligt den 10 maj. Sitter just nu och försöker göra klart inbjudningarna. Känns lite sent, men det ska nog ordna sig! De "viktigaste" gästerna vet redan om vilket datum vi gifter oss.
    Mycket planering kvar att göra, och det är sååå spännande!

  • jelikr

    SusanneLee :
    Vi kommer skicka inbjudningarna på måndag och gifter oss 31 maj så det är inte så sent.
    Ofta säger man att inbjudningarna ska vara ute ca 2 månader innan så det hinner ni....

  • SusanneLee

    Känns lugnande! Man vill ju inte vara ute för sent, så att de inbjudna redan har bokat in annat...
    Är i alla fall snart klar med inbjudningarna och ska försöka få iväg dom imorgon tänkte jag!
    Förresten, ni har ingen lista på när alla ska gifta sig, med datum och plats? Vore kul att veta hur utspridda vi är i landet!
    Exempel:

    080510 SusanneLee, Leksand

  • jelikr

    080510 SusanneLee , Leksand
    080531 jelikr , Björna Örnsköldsvik

  • Nikajo

    Vi åker två veckor till Dominikanska republiken, Punta Cana. Bor all inclusive adults only på ett fint hotell med all tänkbar lyx! Längtar!!!

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08