• prinsessan no1

    Nya Göteborgsbrudar

    Hej Brudar!
    Några fler än jag här som är relativt nya på sida som kommer från Göteborg och inte tillhör någon tidigare grupp som t.ex. Göteborgsbrudar del 3?
    Vilket datum gifter ni er?
    Största fokus i er planering just nu?
    Skulle vilja har tips och råd vad gäller?

  • Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar
  • Ajjse

    Är ute efter en slöja som är ca 50 cm lång med satinkant. Hade tänkt att köpa en begagnad men hittar ingen... Är det någon som vet hur mycket en ny slöja kostar ungefär?
    Glad påsk på er

  • Tit

    Det finns en med satinkant på köp och sälg nu men vet ej hur lång den är!

  • SarahochDavid

    Glad påsk på er allihop! Nu åker jag iväg till Frankrike en vecka och tar paus från allt vad planerande heter. Eller möjligtvis leta lite efter en näbbklänning till vår dotter... Men det börjar ta form, har fått tag på en häst och vagn som kan köra oss, bokat catering, tårta och vigselförättare! Nu ska inbjudningskorten ut inom kort och tiden rinner bara iväg - snart är det ju dags!!!!

  • busfia

    Sarahochdavid:Ha så roligt i Frankike Lycka till med näbb klänning. Vem hyrde ni häst o vagn ifrån?

  • Ajjse

    Jag såg det, men den är för lång och den som finns i Skövde är redan såld.. Jag beställer en från Dreambride.se samma ställa jag beställt klänningen ifrån. Hon sa att den är enkel att justera, den är nämligen 1 m lång.
    Glad Påsk!


    Tit skrev 2008-03-21 22:01:33 följande:
    Det finns en med satinkant på köp och sälg nu men vet ej hur lång den är!
  • calnaneas

    SaraochDavid:
    Jag är intresserad av kolmaden, men hittar ingen info om det.
    Vad kostar det, och hur ser stället ut egentligen...?
    Snälla berätta lite om ert upplägg

  • SarahochDavid

    Här händer det inte mycket... Hur går det för er alla?? Vår vecka i Frankrike fick oss att längta ännu mer efter sommarens bröllop - vi har haft tid att prata mycket om hur vi vill ha det

    Calnaneas: Det är Skogsveteranerna (orienterare) som hyr ut det för ynka 2000 kr för en hel helg! Det är en ganska stor "lada" som är jättefin, bjälkar i taket och litet loft... Fantastisk trädgård och jättetrevliga människor som hyr ut. Inboxa mig om du vill veta mer!

  • prinsessan no1

    Hej Brudar!! Har inte varit här inne på alldeles för lång tid då jag har haft fullt upp med vår flytt. Men nu är det klart och jag och Mizty har kommit fram till att det varit kul att få till en träff i götet snart. Vad tycker ni om det? Hur många är intresserade?

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar