• prinsessan no1

Nya Göteborgsbrudar

Hej Brudar!
    Några fler än jag här som är relativt nya på sida som kommer från Göteborg och inte tillhör någon tidigare grupp som t.ex. Göteborgsbrudar del 3?
    Vilket datum gifter ni er?
    Största fokus i er planering just nu?
    Skulle vilja har tips och råd vad gäller?

• Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar
  • bjornis

Jag vill me vara med. Gifter mig 13/9 jag med! :)

• enyaenya

Sara och David, okej, får väl se vad de säger. Jag tror att en vanlig bruduppsättning tar runt 2h.

Välkommen Ajse o Bjornis

SarahochDavid skrev 2008-03-12 22:54:15 följande:
    Enyaenya: men en brudfixning tar ju et stund och de tar 500 kr/timme så det blir ju säkert 2000 kr det också...Jag har bokat tid på Salong Renada på chalmersgatan men inget är hugget i sten, dyker ett bättre alternativ upp kan jag boka om
  • Ajjse

Kul! En till som har precis 6 mån kvar!!

bjornis skrev 2008-03-13 21:14:30 följande:
    Jag vill me vara med. Gifter mig 13/9 jag med! :)
  • Danielaa

Mizty: Hej! Har inte vart här på länge, har precis börjat jobba igen (fram till 1 maj när jag blir mammaledig me sonen igen över sommaren! ) så jag har vart såååå trött... Ska försöka skärpa mig å komma in oftare! Hur går de me planeringen? Satt datum å bokat å så?

Den salongen Cayenne som nån tipsade om har jag nog vart i kontakt me tror jag... De verkar jättegulliga där tycker jag me!

• Baccus

Jag ska gifta mig 23/8 i GBG och ha festen i Saro, vill ta bat ut dit med alla gasterna men det verkar svart...

• gusjma

Är uppväxt i Särö! Det är en rejäl bit att åka båt från stan till Särö... Sen kasnke man inte vill åka í razerfart heller när alla är festfina. olyckor sker så lätt...

Gifter mig veckan efter dig i SÄrö!

Baccus skrev 2008-03-17 16:43:27 följande:
    Jag ska gifta mig 23/8 i GBG och ha festen i Saro, vill ta bat ut dit med alla gasterna men det verkar svart...
  • Baccus

Vi vill ha minglet och skalandet pa baten och kyrkan ar redan kl 13.00

• Baccus

Har ni koll pa var man kan hyra fina klader till mannen i Gbg? Jag har redan kopt min klanning

• Mizty

På Remanns eller johans högtidskläder (linnégatan) Vi har varit på Remanns & fick superbra hjälp där!!

Baccus skrev 2008-03-17 21:51:02 följande:
    Har ni koll pa var man kan hyra fina klader till mannen i Gbg? Jag har redan kopt min klanning
  • emmalottan

mizty - vad tar dem på remanns för det du kollade på?? är dem dyra?? har fått för mig det :P

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar