• AnnaochHenrik

    Jämtlandsbrudar 2008!

    Visst borde vi brudar 2008 från Jämtland/Härjedalen ha en egen tråd där vi kan utbyta tips, idéer och bara prata strunt? Det tycker i alla fall jag, så jag startar upp en tråd och hoppas att ni hänger på!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-22 17:52
    Här är nästa tråd: www.brollopstorget.se/Forum-5-66/m2868077.html

  • Svar på tråden Jämtlandsbrudar 2008!
  • AnnaochHenrik

    Hej tjejer! Händer det något nytt på planeringsfronten? Jag är mäkta stolt över mig själv, har pysslat och pysslat och pysslat, och nu är våra inbjudningskort klara! (Ja, egentligen så saknas pappret med själva inbjudningstexten, men det ska pappsen skriva ut och skicka ner till mig någon gång i nästa vecka, så det råder inte jag över)... Har till och med skrivit och klistrat på alla adresslappar, och frankerat alla kuvert, så det är verkligen minimalt med jobb kvar när jag får våra inbjudningspapper... Rätt nöjd med mig själv, så nu ska jag inte pyssla mer, jag och blivande maken ska korka upp en flaska vin och äta god fredagsmiddag istället!

  • 2008-08-09
    AnnaochHenrik skrev 2008-03-07 17:19:36 följande:
    Hej tjejer! Händer det något nytt på planeringsfronten? Jag är mäkta stolt över mig själv, har pysslat och pysslat och pysslat, och nu är våra inbjudningskort klara! (Ja, egentligen så saknas pappret med själva inbjudningstexten, men det ska pappsen skriva ut och skicka ner till mig någon gång i nästa vecka, så det råder inte jag över)... Har till och med skrivit och klistrat på alla adresslappar, och frankerat alla kuvert, så det är verkligen minimalt med jobb kvar när jag får våra inbjudningspapper... Rätt nöjd med mig själv, så nu ska jag inte pyssla mer, jag och blivande maken ska korka upp en flaska vin och äta god fredagsmiddag istället!
    Hade min tärna till hjälp här en kväll nu i veckan så nu är våra inbjudningskort klara till 90%, känns så skönt!!
    Dom skickas antingen nu till veckan eller nästa vecka, de ska iaf ut innan påsk.
  • AnnaochHenrik

    2008-08-09 skrev 2008-03-07 21:21:50 följande:


    Hade min tärna till hjälp här en kväll nu i veckan så nu är våra inbjudningskort klara till 90%, känns så skönt!! Dom skickas antingen nu till veckan eller nästa vecka, de ska iaf ut innan påsk.
    Skönt att få hjälp av tärna! Mina tärnor är ju mina systrar, och båda bor som bekant nästan 100 mil norrut, så jag får vackert pyssla själv Skulle kunna ta hjälp av någon kompis, men jag vill inte att de ser inbjudningskorten innan de får dem... Dagens i-landsproblem Nu är de nästan klara i alla fall, skönt det!
  • jeslin

    Då hoppar jag in här då

    31 maj smäller det till för oss;-D

    Bor i härjedalen

    Någon som har tips på bra o prisvärdiga Spa i jämtland??

  • AnnaochHenrik
    MrsThurhagen skrev 2008-03-10 19:34:42 följande:
    Här e den ju!!! Sidan för mig!!!:D
    Välkommen hit!
  • Nienna
    MrsThurhagen skrev 2008-03-10 19:34:42 följande:
    Här e den ju!!! Sidan för mig!!!:D
    Välkommen!
  • MrsThurhagen

    Tack o tack! Sitter med min planeringsnoja... Skönt att ha lite lokala förmågor att surra med! Som är införstådda med lokala problem :D

  • Nienna

    Jag fick bilder på min färdiga klänning från 1koo i morse, tyvärr måste de göra om den lite, då jag beställt utan släp och de hade gjort ett långt. Bilder finns iaf i bloggen: brollopsplanering.blogspot.com

Svar på tråden Jämtlandsbrudar 2008!