• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • viktualia

    Anne - näee jag hade hoppats på att slippa det och länge såg det ut som att jag klarade det.. men nu sitter INTE ringarna bekvämt eller snyggt så nu får jag ge mig... *suckar lite*

  • Zozo

    äh, det märks ju överallt när man gar ner. Jag gick tom ner en storlek i SKOR! Nu kan jag knappt ha mina ringar - fnys!

    Vickan - hmm, det där med mörkrädsla.. eller rättare sagt tomhetsrâdsla, kan jag fa en släng av ibland - en mörk, tyst lägenhet som knakar, eller när man är helt själv i ett hus som inte är ditt eget.. Brrr! Men det brukar funka med att tända lampor, köra igang radion..

  • MuffinsTönt

    Hej tjejer!
    Jag har börjat med p-ring denna månad. Har haft den i totalt 4 dar. Jag säger redan nu... BLÄÄÄÄÄÄ!!! VIlka humörsvängningar o jäkla pö om pö blödningar. Hoppas verkligen det går över med mens. Just nu känns det som att det ska vara i tretusenåttanio dagar.

    Var inne i granntråden...

    Zozo
    Hoppas det inte är ngt farligt.

    Vickan
    Jobbigt!

    Telis
    Krya på dig-kram

  • anne på grönkulla

    trist historia!

    Själv hade jag velat gå o träna efter jobbet, för det har jag inte lyckats med på hela veckan (även om jag haft dagliga vettiga skäl för att låta bli) - men tji fick jag! Satt så sent att blodsockret var helt i botten... så det får bli imorrn istället.

    Bjöd kollegorna på hembakt morotskaka till fika idag också!

  • viktualia

    Muffins - det där med hormoner är väldigt olika.

    Anne - jag har ett par känglor/stövletter som blev förstora eftersom mina vader har krympt rejält. Men själva fötterna har inte krympt på mig.

  • Zozo

    Jag har ganska breda och höga fötter med breda vader, sa jag antar att det var det som kympte. Längden pa foten krymper ju knappast..

  • anne på grönkulla

    Ja, vaderna begriper jag kan krympa, men själva foten trodde jag du menade. Men den är ju mest ben, och senor liksom. Men det trodde jag ju om händerna också -o där hade jag ju bevisligen fel!

  • Zozo

    Neh foten kan ju krympa pa bredden o höjden liksom, och fett ligger ju inte bara runt om utan innuti ocksa..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7