• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • anne på grönkulla

    JO, men jag är också sån, det tar evigheter för mig att bli brun. Det krävs nästan att jag som här kan sola kanske varje helg - i julas var jag jättebrun för jag solat lite i taget hela sommaren o hösten. Men på bara en veckas semester blir jag lite rosa i kanten, inget mer.

    Men nu känner jag mig duktig för att jag kommer iväg o tränar oftare. Igår tex - så dagens fika med jobbet med fantastisk tårta o överdåd av croissanter gjorde kanske inte sååå stor skada...

  • nennesjuttioåtta

    ja, och jag passar så dåligt i rosa...

    Nä, jag inbillar mig att det borde bli status quo träning vs onytigheter (med visst övertag för träningen)

  • Zozo

    Nja, jag blir snabbt brun men de senaste solsemestrarna har jag fatt solexem och DET e inte kul!!

    Hu, har just talat om det pa jobbet, att jag e med barn. Skulle egentligen väntat nagra veckor till, men det var planeringsmöte och det funkade bara inte att inget säga... Naja, det gick ganska bra.. nagra hade redan börjat undra.

  • MuffinsTönt

    Hej Nenne!!! Hello 3

    Anne
    Det bästa är ju att inte ta åt sig sånt. Lättare sagt ön gjort!

    Zozo
    Hur tog chefen det?

  • Zozo

    Anne.. Jag har ALDRIG haft det förut, men nu fick jag det tva ganger pa raken, pa händerna och i urringningen. Jâttejobbigt och kliar som sjutton! Jag har sällan varit sa noga med att smörja in mig eftersom det sa sällan händer att jag bränner mig. Men när jag bodde i Sverige blev det ända att man var ute lite jämt och kanske mer progressivt än nar man aker likblek pa solsemester!

    Jo, de blev bade glada och lyckönskade pa jobb, samtidigt som de ju ser hur kluddigt det blir... Naja, huvudkontoret informerar vi pa resan om tva veckor, om allt fortfarande star bra till da..

  • Zozo

    Ja, när jag tre och idag FYRA ganger pa raken tackade nej till champagne.. sa blev de lite misstänksamma, plus mitt gynmöte mitt pa eftermiddagen hârom dagen.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7