• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • viktualia

    Anne - skönt att få beklaga sig! Det är verkligen ett mysko problem det där med bantning och kläder, tur att jag inte bantade som student... det hade jag aldrig haft råd med.... *skakar på huvudet*

  • anne på grönkulla

    själv brukar jag tolka min okoordinerade garderob som bevis för att jag är ett misslyckat modelejon känner mg alltid som en grå mus... o rätt slätstruken

  • viktualia

    Anne - jag börjar inse att jag kan ta och gå med i den klubben jag med... hm... skulle behöva en sån där "personal shopper" och ett klädkonto på runt 2000 i månaden (nej, jag köper i stort sett bara billiga kläder... med den här takten på storleksbyten så känns alla klädesplagg över 500 kr som dåligt köp)

  • viktualia

    jaaa jag vet.. men dels måste jag ha kläder under tiden och dels tycker jag att stl 40 känns rätt ok... men men.. jag siktar ju på att knäcka 7 kg till så jag får väl ta det lugnt med shoppingen....

  • viktualia

    Näeee och just nu är jag extra irriterad eftersom jag klantigt nog glömt 2 av mina just nu 4 par byxor hos mamma och pappa. Ett par av dem som är på rätt ställe ligger i tvätten och det andra paret (som jag har på mig) hör till kostymen som jag inte tänkte slita ut på direkten. Nästa tvättid blir nog i helgen... tjaaa det blir kostymbrallorna imorgon på jobbet... (näpp, har inte hunnit shoppa nån vardagskjol så det äger jag inte.. och den enda, nu passande, kjol jag har är lite väl fin för att ha på jobbet)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7