• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • Zozo

    Hihi.. glad att ha varit till nytta!

    Här fick maken löneförhöjning och bonus när han blev sjukskriven.. AHA! är det SAA man ska göra???

  • MuffinsTönt

    Anne
    Va bra, grattis!!

    Zozo
    Skojig "system" dem har! Ska fråga om det när jag ska på min jobbintervju.

  • viktualia

    tjoho!!

    Vickan här! Har just landat hemma i hålan efter en dagstur till Sthlm. Fick en timme på stan i Sthlm, letade kläder och provade en hel del men hittade INGET!

    Mamsen ringde och meddelade att virrpannan Vickan glömt TVÅ par byxor hemma hos dem = nu är det kris på klädfronten!

    En annan del av krisen - jag krymper ju som sagt fortfarande och jag börjar blir SÅÅÅÅ trött på alla kläder som är för stora. Ja, jag vet att det är ett lyxproblem men jag har nog aldrig haft ett så högt klädkonto som under bantningen. Och aldrig så sprängfyllda garderober med kläder i fel storlekar.... gaaaaaaaaaaa

  • viktualia

    Anne - jooo men det hjälper ju bara den ena delen av problemet... den andra: BRISTEN på matchande kläder blir jag galen på.... ORKA shoppa hela tiden?!?! nääääööööö

  • anne på grönkulla

    sant sant - o just när man letar efter nåt så hittar man aldrig nåt lämpligt - jag har ju löst en del av problemet genom att sy upp kopior av bra saker...

  • viktualia

    följande hände imorse: jag hade tänkt att ha en viss blus, men icke sa nicke, den var gigantiskt stor och inte ett dugg snygg till min nya kostym. Det löste sig men jag blir så trött på alla kläder som "rinner" ut ur min garderob.....

  • anne på grönkulla

    jo, jag förstår fullständigt - det där händer mig jämt, att saker jag planerar inte funkar (klädmässigt alltså) även om det inte ä rav riktigt samma skäl som du

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7