• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • Telemarkgrrl

    Jag är så glad över mitt jobb vad det gäller klädkoden, det är helt okej att ha kavaj, finbyxor och klackar men lika okej men jeans, stickad tröja och jympadojjor. Det är jätteskönt.

    Fast å andra sidan hade det kanske varit ännu skönare om man hade haft en jobbuniform, då hade man inte behövt tänka alls.

  • Telemarkgrrl

    Vad roligt att alla tyckte att den där jackan är så JAG.

  • viktualia

    Anne - *fniss fniss*

    För övrigt måste jag köpa ny vårjacka snart... kan ju inte fortsätta gå omkring i mina MEGAförstora jackor.. hm...

    Kostymen jag köpte i helgen var i storlek 40 - både kavaj och byxor!

    Alla mina jackor är shoppade för bantningen och i stl 46...

    Och japp, jag fortsätter att gå ner. 23 kg ner är senaste mätningen.

  • anne på grönkulla

    du försvann på chatten, vickan?

    men jag måste gå o lägga mig...

    idag hade jag mörkgrå kostymbyxor o mörkblå jeansjacka... *intresseklubben antecknar*

  • Zozo

    Omsis, jag hoppas VERKLIGEN att det blir bättre. Jag vet absolut att det finns manga som har det betydligt värre men jag gillar verkligen inte att känna mig sa här, halvkass hela tiden. Och TRÖTT!

    Telis - tyckte den jackan var kul.

    Vi har ungefär samma stil på jobbet som Telis; det mesta går an.
    Sedan blir det väl mindre kul i april när jag maste resa med en grupp till Genevetrakten och vara representativ i en vecka...

    Ah, jag far nog göra ett par semlor i helgen! Jag gjorde en chokladkaka till maken förra helgen. Smakade en liten bit men choklad är ungefär som kaffe just nu.. Urkk!

  • Zozo

    *pust, stank stön*

    Pompompom! Heja! pompompompom! HEJA!

    *hoppeliskutt och en liten saltomortal*

  • MuffinsTönt

    Ojojoj! Har jag missat allt nu? Jäklar va bråttom det e nu. PomPOMMPOM *heja heja heja hej*

    Telis
    Jackan är jättesnygg!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7