ok! nu e jag ätligen klar m läsandet!
Tubbies - bra att du sa ngt till personalchefen, tycker alltid att man ska var ärlig med sånt där, det behöver ju inte vara en psykopatchef utan bara en väldigt plump o osmidig chef som inte har getts en chans att bättra sig.
Zozo - illamåendet eskalerar för många veckorna innan det slutar, har ju m hormonnivåer o göra. V.13 brukar de flesta vakna upp en dag och vara fria från det iaf - hoppas det gäller dig med!
Vickan - grattis igen till husköpet!! kul att ni äntligen landat o gjort slag i saken. sen att huset e långt ifrån ett hus jag ens skulle titta på (gillar inte sockerbitshus o hus utan uteplats tycker att det eopraktiskt när man har barn) ja det spelar ju itne dig ngn roll, vet att vi tycker oliak om hus
. Ser att du har mkt på jobbet - låter ju jättekul ju!!
Jag skulle oxå vilja jobba mkt med ngt kul men inte på bekostnad av min familj så det får vänta i ytterligare 20 år iaf
till dess ska jag försöka hålla ställningarn gentemot min chef - men det blir inte lätt - nu är det nya direktiv på jobbet har jag fått höra via mail, många är såå stressade över de ökade kraven, får se hur det e när jag börjar i augusti igen...
Anne - när du kommer hit så hojta till - jag e gärna med o tråddejtar!! fast inget trångt matställe denna gång, jag kommer m bebis som inte vill vara i barnvagn alltför länge.
Muffins - känns det bättre m pluggandet nu? ar sett att det varit lite jobbigt o motigt ett tag, har du bra kontakt m din handledare?
Msk - kul att allt e bra m dig o att sambon e tillbaka! håller tummarna för ett höstbröllop då
är ni boendes på ön nu eller? såg nåt om att du ska ner till Lund och han ska jobba i Malmö, temporärt eller permanent?
Sis! long time! jag har läst ditt senaste mail men inte svarat kom jag på nu, jag skriver tillbaka snart!