• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • Telemarkgrrl

    Ja jo, jag tycker bara inte om att ljuga. Men i det här fallet så tycker jag inte om att tala sanning heller.

  • Sister of the Night

    Tellis
    Jag avskyr också att hitta på saker, så där förstår jag dig precis! Frågestund: är dina källor om potentiella chefens mentala tillstånd pålitliga? i så fall, fly fältet för psykopatchefer är ingen angenäm upplevelse direkt *ryser*
    Är det inte lite lustigt säg att han faktiskt frågar varför du inte är intresserad längre? Det låter lite desperat, kanske vet han med sig att det florerar rykten. Vilket i sig inte betyder att de är osanna.

    Anne - härlig årgång på den kåken, du!

    Muffin, mysigt med restaurangbesök! Själv fick jag något som fick mig att börja gråta. Att han kom på tanken! Det var så vackert... *rörd*

  • anne på grönkulla

    JO, det är fint. Mormor bodde i kvarteret som barn, då var det inte så fint som det känns idag.

    Men gud vad gammal jag känner mig idag, åt middag, snackade skit o drack en massa vin igår, med 2 grabbar i jobbet - o idag har jag rådigt ont i huvudet....

  • Sister of the Night

    Haha, det är inget tecken på ålderdom. Sådär har jag varit sen jag var arton!!

  • Sister of the Night

    Vad kul förresten att bo i sin mormors barndomskvarter. Det skulle jag gilla.

  • Telemarkgrrl

    Det där luddiga skälet angav jag redan i mitt mejl, nu är han ute efter detaljerna.

    Min källa är mycket pålitlig och jag själv fick också lite dåliga vibbar under intervjun (men dom hade jag kanske bortsett i från om jag inte hört resten). Jag har även hört om en annan som tackade nej till tjänsten trots ett mycket bra erbjudande just på grund av att chefen kändes opålitlig. Jag antar att han nu är nyfiken varför flera stycken har tackat nej.

  • Telemarkgrrl

    Sister of the Night skrev 2008-02-16 09:36:52 följande:


    Själv fick jag något som fick mig att börja gråta. Att han kom på tanken! Det var så vackert... *rörd*
    Åh men vilken sötnos! Nu blir jag nästan lite tårögd också.
  • Telemarkgrrl

    Oj, stackars anne, är du lite bakfull? Huvudvärk är inget kul, hoppas den går över snart!

  • anne på grönkulla

    Japp, bakis är jag! Det tar sig o vi hade trevligt. Men här är lite disigt, jag hade velat gå o bada - men det går inte - får se om jag orkar gå o träna...

    Telis, kan du inte bara säga att det inte kändes rätt för dig?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7