• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • viktualia

    Anne - fniss jaaa det har gått så långt att det finns mycket lite ANNAT hopp om att soppan ska lösa sig innan tanterna traskar hem för gott... och jag är nog lösningen på spåren, åtminstone så långt att JAG kan få hantera den aktuella informationen digitalt även om vissa andra kan välja att slippa det ännu ett tag...

    ...och jag har raskt blivit medveten om den grymt stora generationsväxling som pågår nu när 40-talisterna sakta masar sig hemåt. Känns råskumt att mina egna päron fyller 60 i år och att de är jämngamla med nyligen nämnda tants.... *skakar förvirrat på huvudet*

  • anne på grönkulla

    jo, det syns ju hos oss oxå - just nu har vi på tok för mycket folk strax under pensionstrecket men om typ 5 år har ju den topptungheten helt gått över!

  • viktualia

    samma på mitt bygge.. allvarligt talat finns det förutsättningar för förnyelse, effektivisering och nytänk om sisådär 5 år... dvs samtidigt som mina föräldrar passerar den berömda gränsen!

  • viktualia

    men jag har ju sagt att jag inte ska bli chef... ehum.. menar du att det är oundvikligt... hm..... kanske det...

    .. men min nuvarande chef får gärna stanna länge, han är väl typ 15 år äldre än jag och har ju alltså rätt långt till pension....

  • viktualia

    Annars hoppas jag på att nån ska bjuda mig på megaparty så att jag får dra på mig nån snygg festblåsa... men i det mindre formatet längtar jag till helgen när maken och jag ska till mina päron och träffa lite folk på hemmafronten!

  • Sister of the Night

    Hallå på er allihop! Nu kan jag inte hålla mig undan längre, det var såååååååå länge sen jag tittade in på BT! Hoppas allt är bra med gänget i supertråden

    Kram Sis.

  • MuffinsTönt

    Heeej Sis! Herregud, va kul att du tittade in. Först var det matskedsgumman som kom tillbaka och nu dyker du upp. Kuuul!

    Morrn everybody!!!
    Jag försöker vara effektiv här. Gick ganska bra men shit vilken ångest man har när man inser hur mkt det finns att ta igen. *ångest*

    Tack vet jag AHD på torsdag!

  • Telemarkgrrl

    Sis, snuttan!! Vad roligt att se dig!

    Hur går det med allt och livet?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7