• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • Zozo

    Riktigare.. nae... Vagar väl inte riktigt ta det pa allvar, när man hör hur manga det inte funkar för första gangen. Men vi stod och beundrade var amöba väldigt länge igar - fniss!

  • MuffinsTönt

    Tog ni hem bilden Zozo? Jag vet att man kan göra det, fast det kanske e roligare när amöban e lite större.

  • Zozo

    öh ja.. vi stod knappast hos gyn och tittade sa länge nej.. Maken var inte med hos gyn.

  • MuffinsTönt
    Zozo skrev 2008-02-01 14:51:30 följande:
    öh ja.. vi stod knappast hos gyn och tittade sa länge nej.. Maken var inte med hos gyn.
    Ok, va inte säker om jag tolkade rätt.
    Min gravida kompis berättade att hennes svärsyster födde en flicka i veckan. Hon var med i förlossningsalen o såg alltihop. Nu känner hon sig mycket mer beredd inför dagen D. Jag blev lite skraj när jag hörde det. *fegis*
  • Telemarkgrrl

    anne på grönkulla skrev 2008-02-01 15:42:15 följande:


    En första bild till fotoalbumet!
    Jaaa, det var ju synd att dom missade den där efter-middags-bilden som Zs make ville ta typ månaden innan, annars hade ju amöbafotot kunnat bli nummer 2 i albumet.
  • viktualia

    Tjoho!

    Ska strax dra på husvisning.... ett hus som ligger på blocket och inte på hemnet...

    Anne - japp jag måste kontera min tidredovisning *spy galla* men men.. det är bara att inrätta sig i systemet!

    Zozo - som sagt, skoj med amöban!

  • viktualia

    tjo igen!

    husvisningen avklarad... kära NÅN! det är alltså en kille som ska sälja ett hus och han har separationsångesten ÅKE över detta.... och han tänker välja ut köpare bland spekulanterna - något som blir lagom klurigt. Så tjaaaa maken och jag köper gärna det där huset men det visar sig om vi blir utvalda.....

    nu väntar vi på middagen - bakad potatis med laxröra blir det!

  • anne på grönkulla
    det låter som min mormor som ville vägra sälja till nån som hade penagr - hur f*n det nu skulle gå till för ett kråkslott i finare stockholmförort...
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7