• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • viktualia

    jaaa!! Sthlmsdejt med Anne på Grönkulla och Stubbis! Mer sådana planer!! hihi

    Telestubben - vi har också fått byta comhem-modem, men vårt krångel försvann när vi fick det nya.. hm... det var nog fel med att våran router inte klarade att modemet bytte IP-nummer typ en gång i timmen. Då fick vi ett nytt modem av comhem och sen har det inte krånglat.

  • Telemarkgrrl

    Jag är borta två veckor före påsk men kommer hem på påskdagen.

  • Telemarkgrrl

    Pfffff, när vi pratade med Com Hem så sa någon finnig nisse där, efter att ha hummat i en kvart och pratat med sin chef, att, som av en slump, så hade dom börjat utföra nätverkstester som kunde medföra vissa störningar JUST PRECIS SAMTIDIGT som vi fick vårt nya modem.

  • Telemarkgrrl

    Nu ska jag tillbaka till min Marianne Fredriksson (min första MF någonsin ). Bye bye så länge!

  • Telemarkgrrl

    (Hmmmm, BTs uppfattning om vad initialerna MF står för passade ju inte så bra in i sammanhanget.....)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7