• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • Telemarkgrrl

    Är det bara för mig som BT går ner HELA HELA tiden?!

  • viktualia

    Näääe BT svajjar värre än vanligt... mitt förra inlägg lyckades inte skickas iväg förrän på tredje försöket... *tröttsamt*

  • Telemarkgrrl

    Jo, vatten kan ju smaka väldigt olika men det är ju inte precis som om det på ett ställe smakar hallon och på ett annat lakrits.

  • Telemarkgrrl

    Vi har, sen vi bytte modem och bredbandshastighet, haft otroliga problem med vårt trådlösa nätverk. Det går ner kanske 4-5 gånger i timmen. Varje gång så går det upp av sig självt igen efter kanske 20-30 sekunder men det, plus BT:s svajighet, gör ju att man håller på att få en blodpropp.

  • anne på grönkulla

    nää, men himla olika kan det smaka - o t ex uppsalavatten (sorry vickan) är ingen höjdare... o nu när jag dricker mineralvatten så känne rman ju skillnad på olika märken (särskilt med bubblor) även om de inte är smaksatta

  • Telemarkgrrl

    anne, förresten, jag är borta två veckor i mars men jag hoppas att det inte är någon av dom veckorna som du är hemma. Det vore kul med en stockholmsdejt igen!

  • viktualia

    Anne - Uppsalavatten är verkligen URK nu när jag bott därifrån tillräckligt länge!! Sånt är verkligen en vanesak!

    Japp, "min" håla har en strand... sjön heter Möckeln och utmed sjön finns en mysig strandpromenad!

    Trådlöst krångel - ett tag var det galet jobbigt, men nu funkar allt bra förutom att den bärbara datorn inte alltid fattar att den ska ansluta till nätverket.. hm... det är oftast typ 2 meter mellan datorn och routern...

  • Telemarkgrrl

    Det mest irriterande är att det funkade perfekt förut och så helt plötsligt bestämde sig Com Hem för att vi var tvungna att byta modem och det var då bekymren började. Jag vill bara ha mitt gamla modem tillbaka!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7