• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • MuffinsTönt

    Morrn Morrn!
    Naturhistoriska va det kanske?!? Får fråga igen. Vi promenerade längs Strandvägen och kolla in vilken lägenhet vi i framtiden kanske ska köpa. HAHAHA!

    Jag säger bara en sak ... GPS!!!!

    Nu ska jag göra lite vettigt!

  • BlivandeFruJangbåge

    ok, nu kommer jag med en ganska annorlunda fråga... men men. Kan man se på fiskar vilket kön de har? På tex guldfiskar?
    Jag och min man satt och pratade om det igår för vi har nämligen två guldfiskar...

  • BlivandeFruJangbåge

    åh tackar nu tror jag att jag förstår.
    Våra fiskar har aldrig "lekt" med varandra haha gulligt förresten... komma hem till mannen och säga: ska vi leka. jaja... vart var jag nu? Just det, de har aldrig lekt så det måste ju betyda att det är två tjejer eller två killar... man kan ju hoppas på killar eftersom de heter Dennis och Stanley...

  • viktualia

    Jangbåge - fniss fniss.. maken och jag är så barnsliga att det faktiskt händer att vi frågar varandra om vi ska leka - fast då betyder det inte alltid pöka utan mer umgås i största allmänhet... ha ha ha.. Hänger kvar sedan man frågade kompisarna om man fick leka med dem när vi var små.

  • BlivandeFruJangbåge

    hehe ja fast vi sa nog mest ska vi lajja när vi var mindre haha. Haha fan vad skönt att vara liten. När man ville leka med någon gick man helt enkelt bara dit och plingade på... inget planerande eller ringande!

  • Telemarkgrrl

    Skulle hälsa så mycket från vår egen lilla Sis till er alla! Hon hade det inte allt för pjåkigt för tillfället.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7