• Wretenstam

    Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

    Hej girls!

    Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

    Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

    ENJOY!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

  • Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • fitforfight

    Vi va på party igår och då erbjuder sig vår vän (Macke M )All fixa all mat till oss och det enda vi betalar är inköpspriset på maten. Det måste ju bli billigare även om vi hade handlat på Willys eller vad tror ni?

  • september2008

    vem är macke m? har han resturang eller? om han har det så är det nog billigare. dom brukar ju få lite bättre priser men oxå bättre kvalitet på maten.

    hur gick det med din bror? kunde inte sluta tänka på dig.


    fitforfight skrev 2008-02-17 09:51:12 följande:
    Vi va på party igår och då erbjuder sig vår vän (Macke M )All fixa all mat till oss och det enda vi betalar är inköpspriset på maten. Det måste ju bli billigare även om vi hade handlat på Willys eller vad tror ni?
  • september2008

    nej inte rosa grädde hihi


    fitforfight skrev 2008-02-17 09:43:32 följande:
    Vekligen jättesnyggt!!!har precis stulit bilden på jordgubbstårtan i ditt galleri ,så ska jag ha det! funderar på om jag kan ha rosa grädde
  • fitforfight

    Det e hyfsat bra med min bror,tillräckligt för att inte oroa sig.

    markus som jag tror e Ulles kusin. Han jobbar på västergök.

    vad e det för fel på rosa grädde? mums

    Mamma skulle kolla med nån på hennes jobb om hon kan hjälpa till med tårtorna. Har ska min hinna med allt? blir tokig snart

    På lördag ska jag till malmö och bju full och förhoppningsvis hina köpa lite löshår


    september2008 skrev 2008-02-17 10:51:37 följande:
    vem är macke m? har han resturang eller? om han har det så är det nog billigare. dom brukar ju få lite bättre priser men oxå bättre kvalitet på maten.hur gick det med din bror? kunde inte sluta tänka på dig.
  • Ida Halmstad

    Det va värst va det varit lugnt här i helgen då..!! idag har vi varit på norre katts hotell och tittat, super mysigt rum. Bättre än alla andra och billigare! Så nu e det bokat.

    Usch vi satte oss ner idag och räknade efter på ett ungefär vad allt skulle kosta, dock räkna vi inte med min ring och resan...detta har vi inte en aning om vad det kan kosta. Känns skönt dock att ha lite kontroll över allt. Nu gäller det bara att spara spara spara!!!!!

  • Ida Halmstad

    Har ni köpt nya "allt om bröllop"??? åhå där e så fina saker jag blir helt tossig!!!!!

  • fitforfight

    Vi har oxå bokat norre katt ,men jag har ingen aning om hur där ser ut
    Ida Halmstad skrev 2008-02-17 16:13:52 följande:


    Det va värst va det varit lugnt här i helgen då..!! idag har vi varit på norre katts hotell och tittat, super mysigt rum. Bättre än alla andra och billigare! Så nu e det bokat.Usch vi satte oss ner idag och räknade efter på ett ungefär vad allt skulle kosta, dock räkna vi inte med min ring och resan...detta har vi inte en aning om vad det kan kosta. Känns skönt dock att ha lite kontroll över allt. Nu gäller det bara att spara spara spara!!!!!
  • Ida Halmstad

    sviten som vi bokade va jätte mysig, det fanns också bubbelbad i badrummet. Rummet i sig va mycket mysigare än på Grand där vi var och kollade igår !!!

  • Pyron

    Rosa tårta kan väl vara fint. Och med röda gubbar till, det blir nog kanon.

    Idag har jag varit och kollat på hus, så nu vill jag flytta.
    Ska bara få med mannen och jag hoppas att han får samma wow-känsla som jag.

  • september2008

    vad har ni för budget? hur många gäster var det som ni skulle ha?

    Ida Halmstad skrev 2008-02-17 16:13:52 följande:


    Det va värst va det varit lugnt här i helgen då..!! idag har vi varit på norre katts hotell och tittat, super mysigt rum. Bättre än alla andra och billigare! Så nu e det bokat.Usch vi satte oss ner idag och räknade efter på ett ungefär vad allt skulle kosta, dock räkna vi inte med min ring och resan...detta har vi inte en aning om vad det kan kosta. Känns skönt dock att ha lite kontroll över allt. Nu gäller det bara att spara spara spara!!!!!
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd