• Wretenstam

    Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

    Hej girls!

    Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

    Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

    ENJOY!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

  • Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • september2008

    det låter ju toppen. jag har några goda drinka som jag kan.
    fast jag smuttar nog bara.


    fitforfight skrev 2008-02-10 18:31:06 följande:
    När vi ska fota så får vi ha spritknytkalas där alla får bjuda dom andra på 2 favoritdrinkar.Ida Halmstad skrev 2008-02-10 18:13:32 följande:
  • fitforfight

    Ida Halmstad : jag skulle gärna vilja ha dom där små dekorations diamanterna så säg till om du ska beställa! fast vi måste kolla frakten först

  • Wretenstam

    Vad skönt...ingen verkar ha tagit skada av min bilkörning igår
    Pidis:
    Hoppas foten blir bra..ingen stämmningen på G va?
    Ljusen blev jättebra! Nu måste jag köpa hem lite silkespapper så att jag också kan göra mina.

    Fitforfight:
    Det är silkespapper du gör monogrammet på så det är ju väldigt tunt, kan ju gå även om det är tight om plats. Fan va läckra bilderna blev! Shit nu längtar jag tills vi sak fota...

    Ida Halmstad:
    Ähm...alkoholhaltiga drycker tycker jag låter som en superbra idé!!! Ha ha bilderna kanske blir rena porrbilderna när vi väl är färdiga...*fniss*
    Fitforfights ide om två drinkar att bjuda övriga på låter som en kul grej.

    September:
    mmm fruktsallad lät väldigt gott! Jag vet någon som ska handla hem lite frukt i morgon...

  • september2008

    glöm inte att köpa hem euroshoppers frysta hallon. perfekt att ha i fruktsalladen


    Ulvatorp skrev 2008-02-10 20:26:49 följande:
    Vad skönt...ingen verkar ha tagit skada av min bilkörning igår Pidis:Hoppas foten blir bra..ingen stämmningen på G va?Ljusen blev jättebra! Nu måste jag köpa hem lite silkespapper så att jag också kan göra mina.Fitforfight:Det är silkespapper du gör monogrammet på så det är ju väldigt tunt, kan ju gå även om det är tight om plats. Fan va läckra bilderna blev! Shit nu längtar jag tills vi sak fota...Ida Halmstad:Ähm...alkoholhaltiga drycker tycker jag låter som en superbra idé!!! Ha ha bilderna kanske blir rena porrbilderna när vi väl är färdiga...*fniss*Fitforfights ide om två drinkar att bjuda övriga på låter som en kul grej.September:mmm fruktsallad lät väldigt gott! Jag vet någon som ska handla hem lite frukt i morgon...
  • Ida Halmstad

    jag ska försöka göra mig förstådd på min super dåliga engelska och ta reda på frakt....det kan gå hur som helst *skratt* !!!

  • september2008

    behöver du hjälp såär det bara att säga till jag är inte så duktig men två huvud är ibland bättre än ett

    Ida Halmstad skrev 2008-02-10 21:14:27 följande:


    jag ska försöka göra mig förstådd på min super dåliga engelska och ta reda på frakt....det kan gå hur som helst *skratt* !!!
  • Wretenstam

    Jag ska nog också beställa därifrån...hittade små celofanpåsar. Tänkte fylla dom med ngt sött. Dom hade fina klistermärken för att stänga påsen med...men jag tänkte att man kanske kunde skriva ut vårt monogram på sådana där klisterlappar till skrivaren...tror ni det blir bra?

    Ida Halmstad skrev 2008-02-10 21:14:27 följande:


    jag ska försöka göra mig förstådd på min super dåliga engelska och ta reda på frakt....det kan gå hur som helst *skratt* !!!
  • Ida Halmstad

    shit jag vet inte vad jag ska börja....det blir rena grekiskan !

  • Ida Halmstad

    ok nu har jag skickat iväg ett mail och frågat...hoppas dom fattar lite iaf !!!!

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd