• Wretenstam

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

Hej girls!

Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

ENJOY!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • Pidis

Hej alla glada
    Lite ont i foten idag men annars är det prima här

Lagt in en bild på ett av ljusen jag gjort nu

• fitforfight

Jättefint!!

Jag skulle oxå vilja göra så,men mina ljus är ju i glasbehållare och ljuset är konat efter glaset och sitter tight. Men det går att ta ut ljusen,men tror du att det kletar ut sig?

Jag behöver en detaljerad beskrivning om hur jag ska göra.

Pidis skrev 2008-02-10 13:39:58 följande:
    Hej alla gladaLite ont i foten idag men annars är det prima härLagt in en bild på ett av ljusen jag gjort nu
  • fitforfight

Kolla mitt galleri!!!!

Hade inget att göra så jag fotade mig själv och fixade till det lite jag e ganska nöjd! vad tycks?

• Pidis

Vad heter du på familjeliv??

fitforfight skrev 2008-02-10 16:40:22 följande:
    Kolla mitt galleri!!!!Hade inget att göra så jag fotade mig själv och fixade till det lite jag e ganska nöjd! vad tycks?
  • Ida Halmstad

oj va mycket kakor jag ätit...vart på kalas. Fy får leva på vatten och knäckebröd hela veckan efter denna helg !!!!

Fitforfight- jag vill me va så där porrig *skratt*.....jag undrar jag hur det kommer att gå då vi ska fotografera...tror det e bäst å köpa hem lite alkoholhaltiga drycker...eller vad säger du Ulvatorp !!!!

• fitforfight

När vi ska fota så får vi ha spritknytkalas där alla får bjuda dom andra på 2 favoritdrinkar.

Ida Halmstad skrev 2008-02-10 18:13:32 följande:

oj va mycket kakor jag ätit...vart på kalas. Fy får leva på vatten och knäckebröd hela veckan efter denna helg !!!!Fitforfight- jag vill me va så där porrig *skratt*.....jag undrar jag hur det kommer att gå då vi ska fotografera...tror det e bäst å köpa hem lite alkoholhaltiga drycker...eller vad säger du Ulvatorp !!!!
  • september2008

jag tänker hålla mig lugn med drickandet så kameran kommer i alla fall hållas stilla. sedan hur modellerna beter sig det är en annan sak *ler*

kakor låter gott. själv har jag ätit fruktsallad med vaniljvisp.
    bara så ni inte tror att jag hela tiden äter sunt igår åt jag en barnpizza. fast den var inte god. ganska smaklös.

Ida Halmstad skrev 2008-02-10 18:13:32 följande:

oj va mycket kakor jag ätit...vart på kalas. Fy får leva på vatten och knäckebröd hela veckan efter denna helg !!!!Fitforfight- jag vill me va så där porrig *skratt*.....jag undrar jag hur det kommer att gå då vi ska fotografera...tror det e bäst å köpa hem lite alkoholhaltiga drycker...eller vad säger du Ulvatorp !!!!
  • september2008

det ser ju jättebra ut

Pidis skrev 2008-02-10 13:39:58 följande:
    Hej alla gladaLite ont i foten idag men annars är det prima härLagt in en bild på ett av ljusen jag gjort nu
  • september2008

sååååå läckert. du är ju grym.

fitforfight skrev 2008-02-10 16:40:22 följande:
    Kolla mitt galleri!!!!Hade inget att göra så jag fotade mig själv och fixade till det lite jag e ganska nöjd! vad tycks?
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd