• Wretenstam

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

Hej girls!

Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

ENJOY!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • fitforfight

Hallå !

Jag är numera ägare av väldens vackraste Tiara!! Ser ut som en prinsessa!

Sen har jag fått hem mina "diamanter" till buketten , pärlor och corsagenålar ifrån wedshop. Supersnygga!!

Sen hade jag beställt en tamburin och marackas till Linus på
    www.blaelefant.se/ och dom va så himlans fina!

Nu väntar jag på mina organsapåsar och min corsett

Någon mer än jag som vill till Safari och titta på löshår i Gbg om det blir tid över på Lördag ?

• Pidis

Hej hallå
    äntligen kom man in.
    Kom inte in på hela dagen igår.

Ulvatorp: Hittade lite på halva rea priset Men inte så mycket. En kavaj Och lite tröjor till André
    Dagen var skön. Gott att bara vara liksom.

Igår var jag och provade klänningar. Hon hade inte en enda i min storlek. Inte så kul
    Alla tyckte att jag skulle ha en enkel klänning
    Lägger in bilderna på min sida.
    Tän er den blåa i ivory istället.
    Till den en krona & slöja.

Är osäker på brud tärnornas klänningar. Känns som om dem blir "finare" än min på nått sätt.

Man ska inte ha med familjen som smakråd. Blir så velig.
    Men ska nog beställa den klänningen jag hittat på Milly Och blir det skit så beställer jag denna.
    Har bara tänkt på detta hela natten.
    Ska bli skönt att träffa er imorgon så man kan prata av sig. *ler*

Ha enh bäst dag så ses vi imorgon.

Passade på att skriva så mycket jag kunde nu Om uti fall att man inte kommer in mer idag.

Kramiz

• september2008

Är det den tiaran som du har på bild???? Jätte fin.
    Läcker klänning. Ska du ha den på kvällen eller?

Jag skulle kunna tänka mig en sväng på stan om tid finns. Gade gärna velat titta i den smyckesbutik som ida halmstad köpt sina snygga öronhängen. Men det är absolut inget måste för mig. Jag hänger med på allt

fitforfight skrev 2008-02-07 20:01:01 följande:
    Hallå !Jag är numera ägare av väldens vackraste Tiara!! Ser ut som en prinsessa!Sen har jag fått hem mina "diamanter" till buketten , pärlor och corsagenålar ifrån wedshop. Supersnygga!!Sen hade jag beställt en tamburin och marackas till Linus påwww.blaelefant.se/ och dom va så himlans fina!Nu väntar jag på mina organsapåsar och min corsett Någon mer än jag som vill till Safari och titta på löshår i Gbg om det blir tid över på Lördag ?
  • september2008

Inte kul när dom inte har i ens storlek. Var själv och kollade och det är dåligt utbud på större storlekar. Den blåa klänningen var jättefin. Jag tror att det skulle passa dig jättefint.
    Om du är orolig för att tärnornas klänningar ska bli finare så låt dom ha kläningar med mattare tyg och kanske kort modell. Men det är bara mitt förslag. Det viktiga är att du känner dig nöjd och att fokus är på dig.

Pidis skrev 2008-02-08 08:08:28 följande:
    Hej hallåäntligen kom man in.Kom inte in på hela dagen igår.Ulvatorp: Hittade lite på halva rea priset Men inte så mycket. En kavaj Och lite tröjor till AndréDagen var skön. Gott att bara vara liksom.Igår var jag och provade klänningar. Hon hade inte en enda i min storlek. Inte så kulAlla tyckte att jag skulle ha en enkel klänningLägger in bilderna på min sida.Tän er den blåa i ivory istället.Till den en krona & slöja.Är osäker på brud tärnornas klänningar. Känns som om dem blir "finare" än min på nått sätt.Man ska inte ha med familjen som smakråd. Blir så velig.Men ska nog beställa den klänningen jag hittat på Milly Och blir det skit så beställer jag denna.Har bara tänkt på detta hela natten.Ska bli skönt att träffa er imorgon så man kan prata av sig. *ler* Ha enh bäst dag så ses vi imorgon.Passade på att skriva så mycket jag kunde nu Om uti fall att man inte kommer in mer idag.Kramiz
  • fitforfight

japp det är den p bilden! den rosa klänningen är till min tärna. Jag har inte fått hem den ännu ,men det kommer nog när som helst

september2008 skrev 2008-02-08 08:16:06 följande:
    Är det den tiaran som du har på bild???? Jätte fin.Läcker klänning. Ska du ha den på kvällen eller?Jag skulle kunna tänka mig en sväng på stan om tid finns. Gade gärna velat titta i den smyckesbutik som ida halmstad köpt sina snygga öronhängen. Men det är absolut inget måste för mig. Jag hänger med på allt
  • Pidis

Hej

Kollade lite vart mässan ska vara och det ligger ju inte alls på Avenyn som det står.
    Det ligger på Viktor Rydbergsgata
    Mysko
    Ska kolla exakt vart dete är. Har fixat kartor.
    Vet nog exakt vart vi ska kör
    Kollade med en gbg expert *ler*

• Wretenstam

Ha ha...nu känner jag mig lugn som en filbunke!
    Det kan inte gå fel med er andra med mig...

Pidis skrev 2008-02-08 13:22:19 följande:
    HejKollade lite vart mässan ska vara och det ligger ju inte alls på Avenyn som det står. Det ligger på Viktor RydbergsgataMyskoSka kolla exakt vart dete är. Har fixat kartor. Vet nog exakt vart vi ska kör Kollade med en gbg expert *ler*
  • Wretenstam

Om det är den som ligger i galleriet så...*filmsuck* Guuuud va fin!! Måste ge mig ut på jakt efter min...eller så gör jag även den själv...

fitforfight skrev 2008-02-07 20:01:01 följande:
    Hallå !Jag är numera ägare av väldens vackraste Tiara!! Ser ut som en prinsessa!Sen har jag fått hem mina "diamanter" till buketten , pärlor och corsagenålar ifrån wedshop. Supersnygga!!Sen hade jag beställt en tamburin och marackas till Linus påwww.blaelefant.se/ och dom va så himlans fina!Nu väntar jag på mina organsapåsar och min corsett Någon mer än jag som vill till Safari och titta på löshår i Gbg om det blir tid över på Lördag ?
  • september2008

sicken tur att vi ska på mässa i morgon så vi kan spana in en massa

plus du vet ju att erika ska ju gifta sig före dig. hon kanske vill sälja den sedan *fniss

Ulvatorp skrev 2008-02-08 13:31:19 följande:
    Om det är den som ligger i galleriet så...*filmsuck* Guuuud va fin!! Måste ge mig ut på jakt efter min...eller så gör jag även den själv...
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd