• Wretenstam

    Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

    Hej girls!

    Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

    Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

    ENJOY!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

  • Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • september2008

    det tror jag inte. lite osäker men dom låg vid gustav adolfs torg och bergagatan (tror jag).
    jasså ligger det en butik där oxå. missade den helt.


    fitforfight skrev 2008-01-10 11:13:16 följande:
    September 2008:Va du inne i den butiken som ligger i hörnan på studentgatan /stora nygatan? rakt över Hansa Companiet?
  • september2008

    anledningen till att jag inte slår till med klänningen på en gång är att jag hittat en klänning i Bröllopsmagasinet nr 20/2007 sid 227-228 och 255-256. Men det står inte vart klänningen kommer ifrån. Har mailat en redaktör på tidningen men inte fått något svar.

    jag lägger in en bild på den om en lite stund.

    den är såååå mig.....

  • september2008

    ulvatorp - såg du att jag ev kommer att byta ut brunt mot svart??? hihihihi men jag kommer att hålla kvar den rosa färgen absolut

  • september2008

    datum förslag för träff....

    vad säger ni tjejer om att käka frukost den 2:a eller 3:e feb???
    en mysig helgfrukost på hotell scandic. så att vi hinner planera hur vi ska göra med mässan i göteborg.

    vad sägs???

  • Ida Halmstad

    Halloj flickor !

    september 2008- *skratt*, 2,2, och 2 i menyn har vi också varit inne på, det lutar åt det iaf. Nej bröllopstårtan fixar vi själva genom dreamcakes tänkte vi. Det blir en vit bröllopstårta med guldglitter i.

    Ulvatorp- Vi ska vara på mässen i Halmstad/regementet. Tycker också att det lät som ett bra pris !!!

    Tycker helt klart att vi ska träffas snart, jag har ju inte ens träffat er !!!

  • Ida Halmstad

    vet inte om jag har frågat er men ni vet möjligen inte vad det är för märke på ringen som ligger i mitt galleri (den första bilden). Påminner ju lite om den där ringen som jag kollat på från engelbert men denna ringen har en hel cirkel runt den stora stenen. Det är ingen som vet var den är ifrån...jag blir galen !!

  • september2008

    sorry ingen aning. men skicka iväg en fråga här på forumet. jag lovar att det kommer att vara någon som vet

    Ida Halmstad skrev 2008-01-10 16:31:04 följande:


    vet inte om jag har frågat er men ni vet möjligen inte vad det är för märke på ringen som ligger i mitt galleri (den första bilden). Påminner ju lite om den där ringen som jag kollat på från engelbert men denna ringen har en hel cirkel runt den stora stenen. Det är ingen som vet var den är ifrån...jag blir galen !!
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd