• Wretenstam

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

Hej girls!

Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

ENJOY!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • Wretenstam

Oj operation!? Vad har du råkat ut för, inget allvarligt hoppas jag?
    Ja mässan hade jag helt glömt av...jag tänkte att jag skulle med men måste ha datumet så att man kan förbereda mannen..
    Hur som helst så har jag bil och kan köra eftersom Cevin får åka med (ammar ju fortfarande...). Jag kan ta 3 passagerare.

• Wretenstam

kollade gamla inlägg...8-10 feb är mässan

• Ida Halmstad

ja det är inget vidare med operation men då e man iaf fit for fight till bröllopet. Ska steloperera två diskar i ryggen...*skit*. Hoppas att det inte krockar med mässan, ska genast skriva upp det datumet ! Kram

• september2008

oj oj. här händer det saker
    Roligt att det äntligen börja röra på sig här

Ulvatorp - tycker absolut klänning nr 2 skit snygg

Idis pidis - chockladfontän....mummms....

ida halmstad - låter inte kul med operation. hoppas att allt kommer att vara bra när det är dax för bröllopet. Och att operationen inte krockar med mässan. Då får återkomma så snart du vet. Hur har det gått med ringarna??? Är nyfiken på om det kommit något beslut

Ang mässan. Om alla följer med så får det antingen bli 2 bilar eller kanske någon som vill ta tågen???
    Jag kan säga redan nu att jag kan och ska med. Men vi måste nog bestämma en dag. Jag kan lör, sön.

Ang att träffas. Kan vi inte bestämma en helgdag snart som vi kan träffas på scandic hotell för lite lyxfrukost????
    Jag behöver prata av mig.

Just det. Vet inte om jag sagt det innan (vimsig) jag har nu frågat min kompis om hon ville vara tärna och hon sa JA. Skönt.

Oj det blev långt

• september2008

nu har jag lagt upp en ny bild på en ev tårta
    kolla gärna och säg vad ni tycker

• Wretenstam

Jag har sett den innan och var lite sugen på den...visst är den läcker!!
    Kram

september2008 skrev 2008-01-07 18:12:18 följande:
    nu har jag lagt upp en ny bild på en ev tårta kolla gärna och säg vad ni tycker
  • Wretenstam

Är det bara jag som har problem med uppkopplingen av bröllopstorget???? Det är segt som snor och det bara hänger sig och jäklas...blir snart skogstokig!!!

• Wretenstam

Det är den jag gillar bäst också...hoppas bara att dom kan göra den...*håller tummen*

september2008 skrev 2008-01-07 16:09:10 följande:
    oj oj. här händer det saker Roligt att det äntligen börja röra på sig härUlvatorp - tycker absolut klänning nr 2 skit snygg
  • september2008

håller med. skitsegt. kommer knappt in
    jobbigt

• Ida Halmstad

Halloj!

Satt här och fundera lite över vigselring. Tror ni att en guldsmed kan sätta ihop en ring och diamant ? Alltstå man skaffar själva ringen själv (hade då tänkt samma som förlovningsringen)och diamanten och låter sen en guldsmed sätta ihop det. Vill ha en klofattning...hmmm tror ni det går ??? Kanske får gå och fråga en guldsmed, har ni tips på nån i stan??

september2008-ja jag hoppas verkligen det inte krockar, har inte fått tid än för operation men det skulle bli feb/mars...
    Det blev inte den där ringen som jag pratade om, nu har helt nya ideér *skratt* !!!!

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd