• Wretenstam

    Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

    Hej girls!

    Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

    Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

    ENJOY!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

  • Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • fitforfight

    hoppasa allt e bra med alla! jag har fullt upp(äter godis och dricker julmust och håller ett öga på sonen )Sambon och en kompis håller på att fylla en lastbil för att köra första lasset till huset. Idag har jag dränkt hela badrummet i klorin för fogarna va så jävla äckliga. så nu luktar det badhus här hemma

  • Ida Halmstad

    Alla verkar ha det fullt upp nu såhär i juletiderna, hoppas att allt är bra med er iaf och att ni inte stressar ihjäl er!

    kram kram

  • Pidis

    Hej alla glada

    Hur har helgen varit då?

    Jag har pratat med min farmor och ska få ett emycke av henna som passar perfekt till bröllopsdagen. frågade om jag kinde låna det Men hon sa att jag skulle få det. Vad kul.
    Då var det problemet löst.

    Har snart inhandlat allt inför julen
    hur går det för er

  • september2008

    här är det lugnt men ändå fullt upp. Jag ska bara jobba 3 dagar denna vecka sedan så ska jag inte börja jobba förren den 21 jan. Så om någon är sugen på en lunch mitt i veckan så är det bara att säga till

    Bröllopsplanerna ligger ganska nere här oxå. det enda som har blivit gjort är att jag frågat min tjej kompis om hon vill vara tärna. Hon tackade med glädje ja.

    kram till er alla

    God Jul

  • Pidis

    Ja God Jul & Gott Nytt År önskar jag er alla.

    Tar en paus härifrån några dagar nu och ägnar mig åt julstöket istället.
    Men är tbx snart

    Kramiz Ida

  • september2008

    min ring finne inte kvar på företagets hemsida. har skickat mail för att höra om den modellen kanske kommer tillbaka.

    håll tummarna.

  • Ida Halmstad

    Vill bara önska er alla en god jul och ett gott nytt år !!
    Kram på er !! Nästa år blir ett underbart år för oss alla !!!

  • fitforfight

    hej på er! jag kommer inte att ha internet på 20-30 dagar ! bara så att ni vet att jag inte sviker er nu har jag stulit grannens trådlösa ,men det är så segt och jag kan inte flytta mig en mm för då brts kontakten ;-( god jul och gott nytt år!

  • september2008

    ha ha ha ha. Stackars granne. Hoppas att dom betalar en fast avgift varje måndag
    Tur att det inte är så långt till biblioteket.


    fitforfight skrev 2007-12-20 10:15:56 följande:
    hej på er! jag kommer inte att ha internet på 20-30 dagar ! bara så att ni vet att jag inte sviker er nu har jag stulit grannens trådlösa ,men det är så segt och jag kan inte flytta mig en mm för då brts kontakten ;-( god jul och gott nytt år!
  • fitforfight

    Idag tog vår vän livet av sig ;-( körde av vägen med flit nere i hamnen. Är så himla ledsen och ingenting känns roligt. Vi håller på att planera nyårsfest ,men hur ska man kunna ha roligt när en stol står tom ?

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd