• Äntligen är det min tur

    Uppsaltråden fprtsätter......

    Hej kompisar. Vår träffas o fika tråd hade varit igång för länge...
    Men nu startar jag en ny här

    Nu babblar vi vidare här!!

  • Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......
  • Angelflikkan

    jag var ute och försökte få L att somna om i vagnen.. hon sov så klart bara 30 minuter på sin förmiddagstupplur. jag har blunda i 10 minuter.. zzzz

    ringer dig sen, när jag ätit lite..
    Äntligen är det min tur skrev 2008-01-16 10:54:21 följande:


    Låter som du behöver ett uppiggande samtal. Jag ringer dig!!!!
  • jenba

    oj det låter som du har det tufft just nu,
    hur gammal är flickan?


    Angelflikkan skrev 2008-01-16 11:19:02 följande:
    jag var ute och försökte få L att somna om i vagnen.. hon sov så klart bara 30 minuter på sin förmiddagstupplur. jag har blunda i 10 minuter.. zzzzringer dig sen, när jag ätit lite..Äntligen är det min tur skrev 2008-01-16 10:54:21 följande:
  • Äntligen är det min tur

    hahahaha då kommer vi ju nästan ha samma datum bara en siffra som skiljer sig eftersom vi har 080808!!

    Linne´ ska tydligen vara jättebra med rikliga portioner. Vi funderar på dom till dag 2 med picnic. Ska kolla med dom lite senare när det lugnar sig lite här!! ( Håller på o flyttar företaget!! SUCK!!)

    Kyrka? Nåt annat planerat?

    Tack det går ganska bra tycker jag. Allt e påbörjat men sen måste man tänka lite o låta skaer sjunka in... Ska till med inbjudningarna snart!

  • Äntligen är det min tur

    Vänta till ni får barn: Det är DÅ livet börjar på RIKTIGT! Eller vad säger du Angel?

  • Äntligen är det min tur

    Ta tre djupa andetag. Jag stog ofta ute på trappan o andades 10 sekunder, o det hjälpte!!

    Jag lovar att du kommer få leva rövare på sjhset för att det ska hända nåt!!
    Du såg ju hur "tjock" P är. O nu har han ändå gått upp 10 kg. Skulle ha sett hur han såg ut för 10 kg sen... FY vad jag har fått bråka för att någon överhuvudtaget ska bry sig på sjhset.... GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! Jag blir upprörd av att bara tänka på det!

    Såååå.... ut o andas lite till!!


    Angelflikkan skrev 2008-01-16 11:19:02 följande:
    jag var ute och försökte få L att somna om i vagnen.. hon sov så klart bara 30 minuter på sin förmiddagstupplur. jag har blunda i 10 minuter.. zzzzringer dig sen, när jag ätit lite..Äntligen är det min tur skrev 2008-01-16 10:54:21 följande:
  • jenba

    kyrka verkar som det blir danmark, har ju vuxit upp i vilan och känner på något sätt hemma i den kyrkan.

    jaså du håller på att flytta företag... vad roligt? varför? behöver du större? för det är ju ett gott tecken isåfall.

  • Äntligen är det min tur

    HAHAHAHAHA!!!! ( Lite hysteriskt flyttstress skratt!!!)

    Nä det blir mindre!! Men företaget går bättre o bättre iaf. ( som tur e!!) JAg kommer jobba precis som vanligt utan att lägga hundra tusentals kronor på en iskall lokal som inte funkar som det va tänkt!!

    Lång historia kort....
    Ha kontoret hemma.
    99% av alla bröllop är utomhus eller på location nuförtiden.
    Behöver ej höja priserna.
    Mer lätthanterligt nu i den digitala världen.
    Hyra studio.

  • Äntligen är det min tur

    Danmark e ju jättefint. Boka NUUU!!!! Den är ju mest poppis av alla. KOla med lillfraggel. Hon kan allt om den...

  • Angelflikkan

    7 månader drygt.. världens underbaraste så klaaart men lite sjuk just nu...

    pratade med bvc som tror det kan vara förkylningsastma.. försöker komma fram till vårdcentralen nu..


    jenba skrev 2008-01-16 11:22:01 följande:
    oj det låter som du har det tufft just nu, hur gammal är flickan?
Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......