• Äntligen är det min tur

    Uppsaltråden fprtsätter......

    Hej kompisar. Vår träffas o fika tråd hade varit igång för länge...
    Men nu startar jag en ny här

    Nu babblar vi vidare här!!

  • Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......
  • Äntligen är det min tur

    Har skickat men inget svar än.... Dom kanske ligger o sover därborta nu på andra sidan jorden!!!
    Ska jag skicka en helt ny bestälning igen???

    Blir det bra o åka från Uppsala kl 9? Det är ju skönt om jag slipper åka runt o hämta alla så tidigt på morgonen. Var e lättast o ses? A-K har ju ingen bil. Så ska vi ses vid Kungssängens parkering? Eller...????

  • lillfraggel1

    Det blir jätte bra. Ag och A-K kan ta sällskap. Men var ligger kungsängensparkering? Invänta svar och skicka en till beställning om de inte har fått den första

  • Äntligen är det min tur

    Kungssängen i hörnet när man svänger in till AK. Jag antar att Ag är du

    Jag inväntar svar....

  • Anna19juli-08

    Tack för senast!!!! kl 9 blir bra! Spelar ingen roll för mig! Kungssängen låter bra för mig,bestäm ni!

  • Äntligen är det min tur

    Va just in o kollade på hemsidan!!! Vi (ni som inte har småbarn ) får sovmorgon!! Det öppnar inte förens 11! Så kl 10 nånstans då...

    Jag skulle ju ifs kunna hämta er då. Så om ni bara går ut till vägen så blir det bra.

  • Angelflikkan

    ahh, då ses vi vid statoil halv elva då.

    äntligen: fick du mina mms idag?

  • lillfraggel1

    Ag skulle va Jag men jag slant lite på tangenterna hehe

  • Äntligen är det min tur

    Ja tack. Min telefon e helt knäpp med mms.
    Har sett dom förr, tack ändå!!


    Angelflikkan skrev 2008-01-13 18:59:42 följande:
    ahh, då ses vi vid statoil halv elva då. äntligen: fick du mina mms idag?
  • lillfraggel1

    Är så ledsen idag
    Ts pappa sårade både mig och honom som vanligt när vi träffades i går. I dag så har någon slagit sönder en ruta på bilen. De var massor med glas i hela bilen som jag fick dammsuga upp. Så där försvann det lite pengar igen på en helt onödig utgift....

    Nyss när jag skrev här på BT så blev jag utloggad när precis skrivit klart. Blääää der är inte min dag i dag.

  • Angelflikkan

    men lilla hjärtat då..
    ger dig en stoooooooooor kram..

    vad sa gubben då?? (vill kalla honom för värre saker, men gör det privat i min skalle.. )

    åhh, vad kostar en ny ruta då??
    och vi som sa i fredags att fram till bröllopet vill vi ju inte haaaa några oförutsedda utgifter.. morr!

    men för att få upp ditt humör, så ses vi ju på lördag.. så ska du få en riktig kram.


    lillfraggel1 skrev 2008-01-14 17:56:55 följande:
    Är så ledsen idag Ts pappa sårade både mig och honom som vanligt när vi träffades i går. I dag så har någon slagit sönder en ruta på bilen. De var massor med glas i hela bilen som jag fick dammsuga upp. Så där försvann det lite pengar igen på en helt onödig utgift....Nyss när jag skrev här på BT så blev jag utloggad när precis skrivit klart. Blääää der är inte min dag i dag.
Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......