• Äntligen är det min tur

    Uppsaltråden fprtsätter......

    Hej kompisar. Vår träffas o fika tråd hade varit igång för länge...
    Men nu startar jag en ny här

    Nu babblar vi vidare här!!

  • Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......
  • Angelflikkan

    HO HO HO!!!

    det ekar här inne!

    jaja, här är det bra iaf.. var sjuk i mellandagarna men mår bra nu..
    idag har skruttan och jag åkt pulka.. eller ja, hon satt i pulkan och jag sprang omkring i snön och försökte låta skoj..
    jag fick ju motion iaf..

    annars har jag börjat med VK (viktklubben).. måste verkligen gå ner nu..
    så PEPPA mig gärna..

    nu ligger iaf det bilder i galleriet, både på tärnklänningen och brudklänningen..(dock inte med mig i, för jag fick ångest av bilderna jag tog på mig i brudklänningen..hua.. 10 kilo bort tack!!! )

    kraaaam på er

  • Äntligen är det min tur

    Hallooooooooooooooooooooo!!!!

    Jag kämpar med dig. VV på måndag... det är då det börjar på riktigt. Ska kolla friskis träningstider också....

    Man kanske ska promenera med fraggel... Shit va du springer på med de där små benen... Hihihihi. Jag borde ju gå fortare eftersom jag är längre än dig...

    Är det fortfarande nästa fredag 11 hos Ak?

  • lillfraggel1

    Äntligen har tråden vaknat igen. Jag har känt mig lite ensam på BT de senaste dagarna. Promenera behöver jag verkligen för jag har också ett antal kg att springa bort. Över jul så har det bara blivit fler.... Försöker intala mig själv att i morgon ska jag börja mitt nya liv och nästa dag tänker jag likadant.

  • lillfraggel1

    Fin klänning Angelflikkan Jag har en likadan fast svart med rosa broderier.

  • Äntligen är det min tur

    Finns det nån bra tandläkare i Uppsala som gör tandblekning???

  • lillfraggel1

    Det ska jag med. Man fick rabatt och reklam på bröllopsmässan

  • Äntligen är det min tur

    Hos vilken? Jag har inte den blekaste... HAHAHAHA... kunde inte låta bli. Sorry.

    Jag har inte en aning. Har inte kolat riktigt heller för o va ärlig....

  • Angelflikkan

    vi har bra smak alltså..

    vi ville ha en "enkel" tärnklänning och inte hellång.. jag ocj tärnan kom överens om det.. så det blev den här..


    lillfraggel1 skrev 2008-01-03 20:37:42 följande:
    Fin klänning Angelflikkan Jag har en likadan fast svart med rosa broderier.
  • Äntligen är det min tur

    Jag kom på att jag glöt o berätta att vi provade en choladfontän på nyårsafton. Mmmmmm .... gott. Blir bra med 4 stationer med olika choklad. Det blir lite pyssligt men mysigt tror jag...

  • Äntligen är det min tur

    Jag har ju fått ett problem. Har köpt min tiara som e aldeles underbar ju. Men nu va jag hem till päronen o provade en silverkrona som min morfar gjort. JÄTTEFIN. Men jag har hela tiden trott att den va för tung. Men nu blev det lite känslor inblandade iom att han gick bort för 3,5 år sen. 8 timmar innan vår dotter kom. Nu har jag beslutsångest..... Kan man ha den under vigseln o sen ha tiaran??? Shit då pajjar väl frisyren... Men hjärtat vill ha den. Men den kommer inte att sitta hela kvällen pga tyngden.

    Jag betalade min dag2 klänning igår.Mmmmm, jättefin. Mycket nöjd. O provade fler nya bröllopsklänningar hon hade fått in i Vittinge. Så nu vet jag ingeting. Mamma provade lite fina klänningar också. Guuu så mycket fint hon har.

    Pratademed HeFa också igår. Ska dit o prova nån dag tänkte jag...

Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......