• Melis

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

    Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • MissLovely

    Gör det.

    Blev ni nöjda?

    Hur många blev det och vad kostade dom?

  • Tajci78

    i45.photobucket.com/albums/f95/Tajci78/tackkort002.jpg

    3,95kr/styck jag blev jätte nöjd han jobbar så han har inte sett dem än han kommer säkert ångra sig när han ser dem och tycker att vi ska skicka till hans släkt med, just nu har jag köpt 25 stycken som jag ska skicka till mina släktingar så få¨r vi se sen om han ångrar sig.

    Vad tycks om dem

  • MissLovely

    Jättefina Duktig du e, han kommer säkert ångra sig.

    Vad billigt, var?

    Hur stora är dom?

  • Melis

    de är jättefina..men jag undrar varför du inte använde S och inte Sch...hm kan inte skriva det här för att man kan inte infoga symboler...heheh

  • Melis

    jo....i word och andra program kan man göra det...under symbol finns våra bokstäver...jag använde det när jag skrev text till våra inbjudningar...

  • Tajci78

    Hihihihi det viste jag inte men det går bra så här med skulle det vara så att gubben vill att vi skickar ut fler så vet jag att den möjligheten finns.

  • anaiD

    Hej brudar!
    Det var ett tag för mig här men jag har ofta suttit och läst vad ni har diskuterat om. Jag har en fråga. När är det man ska fotograferas tillsammans? I med att vi inte kunde hinna med det på min kusins bröllop eftersom man skulle hämta bruden, de skulle gifta sig i mosken och i rådhuset, sedan körde man runt i staden, till slut kom vi till lokalen där de hade fest. Så, när är det egentligen man fotograferas? Jag vill ju inte visa mig i min klänning innan bröllopet och inte heller dagen efter, för då är det ju inte alls lika speciellt. =/

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??