• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

    Haha jag räknar inte på långa vägar med att vara vackrast. Det slutade jag med när jag blivit överviktig. Om du hade sett mina närmsta tjejkompisar så hade du fattat varför.

    jag har en tjejkompis som är så vacker att man trillar baklänges. HOn har pytteliten byst, det är nog hennes enda minus (om man se till min smak, haha) men den är proportionerlig till hennes kropp.

    Hon har en midja som knappt är sann, perfekt rumpa, skitsnygga ben, sååååå vackert ansikte, de otroligaste ögon man kan tänka sig med hur långa fransar som helst, vackert långt hår, alltid brun utan att behöva sola, hon är dessutom både snäll coh smart!

    jaha!

    Jag har sagt till henne att hon inte får göra sig fin, haha... Hon får komma osminkad, helst i en jutesäck! Hon är så grymt vacker att tiden stannar när man ser henne så inte f..n kommer jag vara vackrast på mitt bröllop! Långt därifrån tyvärr.

    De flesta av mina vänner kommer att vara vackrare därför att de är snyggare än jag i normala fall oxå, haha...

  • Bellanote

    ja jävlar vicken fest jag skulle haft om det hade blivit nej alltså inte ja fest så utan depp depp supa..

  • Anja 19 juli 2008

    Jag skulle haft en hejdundrande fest och så hade jag stuckit iväg på bröllopsresan m mina tjejkompisar istället, hehe...

    Visst hade jag varit deppig men mest förbannad ärligt talat!

    Inte f..n planerar man ett bröllop och är med ända fram till dagen B och sen säger nej inför alla människor. Det är inte mänskligt och det är INTE respekt! Grrrrrrrrr...

  • Bellanote

    ja min tärna kommer va vackrare än jag det har jag inte tänkt på.. men än är det inte försent hon har ju inte valt klänning ännu kanske kah leda in henne mot en potatis säck..

  • Snitte- 5/7-2008

    haha DET nojjar jag mig inte för... jag kommer vara den enda med stor vit klänning alltså vackrast... haha nä men visst jag har snygga vänner men den här dagen kommer jag gå om alla med hästlängder hihi

    pumpkin: din tärna var ju jätte söt men henne klår du lätt i snygghet på din dag!!

  • Anja 19 juli 2008

    Pumpkin

    du kan se ut HUR SOM HELST i ansiktet och håret på din dag. Med din kropp och din klänning med din byst och midja så kommer INGEN att titta på nåt annat än det.

    skämt å sido. Ingen kommer överglänsa hur snygg du är i din brudklänning!

    Jag nojjar över att min väninna som är så snygg och smal kommer att komma i en av sina otaliga vackra bal/bröllopsklänningar.

    Hon har en rosa i siden och tyll med strasspärlor på som är sååååå jä..la snygg och hon fixar alltid till sig till bröllop, går och får håret uppsatt och blir sminkad och sådär, för hon tycker sånt är kul, så hon kommer att vara sjukt snygg. det vet jag ju redan

    (hon försöker bli gravid nu, så jag kan ju alltid hoppas att hon blir det på studs, hehe, det hoppas jag ju visserligen redan, för hennes skull, så att hon ej kommer i någon av sina klänningar *asg* )

  • Bellanote

    anja ha ha ha

    nu har jag gjort första sidan klar till häftet till kyrkan det vart bra är nöjd och till och med sambon sa att det såg fint ut

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.