• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Snitte- 5/7-2008

ja, men jeans är bra.. har också 34 då, det funkar oftast att hitta men "vanliga" byxor är ju alltid för korta..

egentligen borde jag väl lägga ner mer energi på att träna och få en "fastare" kropp än att bry mig om vad det står på vågen men.... jag kommer mig aldrig för...

• Snitte- 5/7-2008

pumpkin: jätte fina bilder!!! ska lägga in fler bilder på oss också, nu måste ju få se min nyårsblåsa som jag sydde nätterna innan.. och en matchande slips till min blivande... får göra det imorogn när inte datarummet är ockuperat av en sovande pojke... (sitter med den bärbara i soffan om någon inte får ihop det hela... )

• Englali

Här hemma äger vi ingen våg. Enda gången jag väger mig är om jag kommer på det hemma hos mina föräldrar, sker kanske max 3-4ggr per år. Jag gör som du Snitte... tittar på hur kroppen ser ut. Det är faktiskt det som är det viktiga, och framförallt - hur man känner sig!

• Bellanote

usch det med vikten hatar jag. 2003 vägde jag 56 kg till mina 164 men nu suck så väger jag 75.. gick upp över 20 kg när jag vart arb lös 2004.. så vill ialla fall ner till 60-65 efter bröllopet inte innan har ju hitta min drema klänning..

pumpkin tycker om kortet på katten som förösker att inte visa att han vill ha snöret..

• sommarbrud 080802

ingen hockey här inte,men grabbarna sitter o tittar. och jag hänger här jag.

Mina tärnor,jag har 3st. så är två av dem skapligt smala medans den 3:e är lite "rund" av sig. Jag är mer åt rund hållet men är normalviktig tydligen. har till mål att gå ner lite till innan jag bestället min klänning,men de är svårt. Känner att jag kommer se "stor" ut när jag står med mina tärnor.

• Pumpkin
    Snitte: Tack! Och ja, det är klart att vi vill se bilder på dina kreationer!

Englali: Vi har inte heller någon våg här hemma, men jag funderar på att skaffa en sån som mäter fett och vatten och sånt som Anja har Vore intressant att se skillnaden när man sätter igång och tränar.

Bellanote: Hehe, hon ääälskar presentsnören
  • Snitte- 5/7-2008

steffis: kommer du ha vid kjol? då kommer ingen att kunna jämföra era kroppar,,, då ser man ju bara hur vacker du är i din stora vita eah ska du ha vit? klänning... och de andra kommer man bara snbbt blicka över,,,

bellanote:åh vad smart! då blir det ingen viktstress för dig innan bröllopet utan du kan ta det i den tid du vill sen...

• AnneiLund

Jag tror korsetten funkar Anja...
    Just du deppar jag lite över hockeyn....
    skiiiiiiiiit

• Bellanote

ja jag har endå gått ner 5 kg på ett halv år och en 5 kg till innan bröllopet gör onget för klänningen är ju med korsett rygg så den går att ta in och den går att sy in lite med. så max 5 kg ner.. men jag tar det lugnt.

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.