• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Englali

    Då skålar jag med min coca cola med er då... min drog här i livet. Men dock det enda söta jag "äter" (dricker då) i princip så det tycker jag att jag var väl värd.

    Anja: Ang. klänning och korsett. Jag satsade på klänningen först och sedan får jag leta upp det jag ska ha under, så det passar till klänningen. Men jag är å andra sidan rätt så liten så jag ska ha en "vanlig" lite exklusivare bh under har jag tänkt. Drar ju inte mer än 70B i strlk och 32-26 och xs-s i kläder så jag har inte direkt en byst som behöver hållas på plats. Sedan är det skenor i min klänning så en korsett o allt det andra vad de nu heter med skenor o sådant hade blivit dubbelt liksom och hon i butiken rekomenderade inte det, blir mkt obekvämt sa hon.

    Jaha, i morgon ska min blivande spela på ett bröllop igen, jag har sagt att han ska suga åt sig sååå mkt det bara går. Han kan gärna få smygfota lite med telefonen också så kanske, kanske det fastnar några bra tips... haha!!

  • Bellanote

    englali det är ju perfekt med en spion i familjen så du kan ta lite idéer från andras..

  • Anja 19 juli 2008

    Aha Englali

    vet inte om det är någon form utav korsett i "min" klänning...

    Är det det Anne???

    Men jag måste ju (för att hålla in min mage och höfter och så vidare) ha stålskenor. har provat med plastskenor och detta håller inte in nånting, de viker sig (ja det ÄR sant, så är det när man har riktigt mkt fläsk) så jag MÅSTE ju ha en RIKTIG stålskenskorsett för att kunna se hyfsad ut i klänningen, så jag har inget val. Det är värt det obehaget för mig om det ser ut som att jag har en midja *asg*

  • Bellanote

    skramlade ihop ett hastigt och slarvigt mail till dig. så du får se hur hennes såg ut och en länk men länken går inte direkt till påsarna utan du får klicka vidare. .

  • Brud 080524

    Hej tjejer, nu är jag också här! Inget vin men godis har jag!

    Håller på att skriva ut våra inbjudningar och de är sååå fina! Är mycket nöjd!!

    Ett litet bakslag bara, skrivaren gillade inte när papprena var så tunna så jag får sitta och tejpa ett vanligt papper bakom varje innan jag kan skriva ut. Tar liiite längre tid!

  • Anja 19 juli 2008

    Ser jättefint ut Bellanotte (var ju tvungen att kolla igenom sidan, haha)

    Men jag tror ändå att jag gillar de där halvtransparenta bättre, då anar man kortet, ser det ganska tydligt men ändå inte helt, utan man måste ändå öppna för att se HELA skönheten i det hela, hihi...

    Är bara det att jag inte HITTAR såna nånstans! Har sett hur många som helst som har skickat kort i såna, men var f..n köper man dem? Någon som vet det?

  • Anja 19 juli 2008

    Hedebris

    Om du inte gått upp mer än så så behöver du inte oroa dig ett ögonblick!

    jag gick upp 14 kg med första barnet. VAr då 25 år. Gick ner allt + ett par extra kilon inom 3 månader typ. Utan minsta lilla ansträngning. Promenerade mycket med vagnen, that was it!

  • Anja 19 juli 2008

    Brud 080524

    Oj vilket jobb... Men duuu jag är jättenyfiken. kan du inte lägga ut ett foto Vill se vill se vill se

    Godis mums... jag tar en bit, är det ok. har du någon choklad, skulle passa perfekt till mitt kaffe. Någon som vill ha kaffe förresten? Latte, machiato, cappuccion, espresso eller så?

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.