• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Bellanote

    min fars kompis som är elektriker frågade en gång en liten unge som stod nedanför stegen när han bytte lysrör på en fabrik vad han skulle bli när han blev stor? -Jag ska bli knarkare! sa han helt cool lugnt inget skämt där inte (fast hoppas det )..

    Nej men har ni sett på afv där de frågar en liten vad han ska bli när han blir stor? svaret. -jag vill inte bli stor!

  • Pumpkin

    Jag är nog lite mittemellan faktiskt. Har alltid haft bråttom att växa upp och bli vuxen - bilda familj, ha världens bästa jobb, köpa hus, bil, vovve osv. Allt man kan tänka sig. Samtidigt så är jag nog ganska barnslig till och från också.

  • Bellanote

    Jag är nog rätt så barnslig tror jag eller nej kanske är vuxen äsch vet inte känner mig som max 20 blir nog aldrig äldre. . vill va vuxen med jobb och allt och barn hela kittet vill ha hus och allt. men tror inte jag kommer känna mig helt vuxen så förns vi köper hus om ca 3 år då tror jag det kommer trilla ner att ja men vad tjyven..

  • Pumpkin

    Precis som för mig!


    Bellanote skrev 2008-01-03 20:01:43 följande:
    Jag är nog rätt så barnslig tror jag eller nej kanske är vuxen äsch vet inte känner mig som max 20 blir nog aldrig äldre. . vill va vuxen med jobb och allt och barn hela kittet vill ha hus och allt. men tror inte jag kommer känna mig helt vuxen så förns vi köper hus om ca 3 år då tror jag det kommer trilla ner att ja men vad tjyven..
  • AnneiLund

    Fast lite vuxen är jag ju ändå...
    jag har ju barn
    utbildad
    har ett fadderbarn
    sparar varje månad
    jag har jobb
    jag samlar på orkideer (asgarv)

    Men har inte ICAkort eller lånekort....
    och det värsta av allt...INGET körkort.....
    Men förhoppningsvis snart dykcert!!

  • Pumpkin

    Nej, inget dykcert Klarar mig bra utan det faktiskt, inget jag drömmer om. Är inte så förtjust i att simma i nya vatten.

  • Anja 19 juli 2008

    HEMMA måste bara slänga i mig lite mat först. Sen är jag HÄR iiiihhhh...

    jag har inte heller körkort, men icakort, lånekort (på alla bibiliotek i hela stan typ, hehe) och coop-kort, lindex, kicks, hm och kappahl ohc wedins-kort och även kort på hallbergs guld, hahaha... är man vuxen då fniss fniss eller bara shop-a-holic????

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.