• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

Skönt att höra att inte Daniel är den enda man som är så okänslig... kan bli skitirriterad på att han inte fattar nåt när det gäller romantiska filmer. Allra värst tycker han så klart om alla de där gamla brittiska klassikerna typ stolthet och fördom. han FATTAR lixom inte!!!

• AnneiLund

Du får komma och hälsa på sen när allt är på plats!!

Fan nu är det ju sorligt på TV....Jane sitter och gråter i son bröllopsklänning å allt...det ska INTE hända oss, eller hur tjejer?

• Anja 19 juli 2008

Hmmm nu ska vi se... invigt sovrum, v-rum och badrummen, ännu ej kök. (barnens rum låter vi bli, känns så tacky )

Men jaaaaa åååh så härligt här är

Inte STOOOORT precis, fniss, men vadåååå, vi har två våningar och två stora badrum!!! och ett sovrum mer än tidigare + att här är tusen ggr högre mysfaktor i planlösningen så jag är ärligt talat HELNÖJD

Hur stort är ert nya palats

• AnneiLund

Åh stolthet och fördom....love IT!!!

• Anja 19 juli 2008

Neeeej jag VÄGRAR gråta på min bröllopsdag... Annat än glädjetårar alltså

• AnneiLund

Det är i ärlighetens namn jäkligt slitet...måste fixas till och inte alls ngn bostadsrättsstandard.....men jag är så glad ändå!!!
    150 kvm fördelat på 3 plan och som sagt var en liten uteplats!!! Jag är verkligen så glad. Nu får flickorna var sitt sovrum plus ett eget vardagsrum åt dom nere i källaren, där dom kan ha kompisar som sover över, spela playstation och allt sånt. Köket är tyvärr ganska litet men det får man ta liksom...

• Pumpkin
    Snitte: Åh vad avis jag blir! Saknar ridningen så himla mycket
  • AnneiLund

Näää att inviga barnens rum kan man kanske hoppa över.... asgarv!!!!

• Anja 19 juli 2008

Meeehhhh ååååååh jag blir sååå snuskigt avis!!!

Så underbart... även om ni måste fixa till det! Ta ett rum i taget lixom! Starta m kök och v-rum och sen badrum (är ju viktigast på nåt vis) och gå sedan vidare till sovrum (det brukar ju vara billigare och lättare visserligen så man kan ju ta det i omvänd ordning om man vill) *asg*

Men ååååh så himla mysigt... då vet jag vart man ska droppa in om man är i stan och behöver låna en toalett eller är extremt sugen på en kopp kaffe men inte orkar sätta sig på nåt café hehehe

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.