• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

Nä nu MÅSTE jag jobba men jag återkommer ikväll

Hedebris

41 cm, är det sant? Isåfall måste jag erkänna att jag lider med dig. Är du 100% på att du fattade rätt? Låter extremt mycket!!! Har faktiskt aldrig hört om ett sånt stort huvudmått på ett barn som är fullgånget ens!!

• Anja 19 juli 2008

Hej så länge... kollegor som kommit in nu otaliga gånger ohc sett att ajg sitter här konstant, INTE bra...

kram kram

• AnneiLund

Jag måste också dra...........

3641 inlägg inte dåligt!!!

• Pumpkin

Nästa fredag går den här tråden ut, så det går bra att börja maila mig nu om man vill vara säker på att komma med Skriv i min gästbok isf så får ni mailadressen om ni inte har den.

Kuko ja... Det kan inte vara roligt.

Nu är det dags för hemgång!

• Pärlplattan II

Guuuuuuuuuuuuuuuuudars flickor - vilka skrivartakter! Så mkt ni hinner med på bara några timmar. Och roligt var det också!!

Pumpkin - Jag vill vara med på bröllopsfestlistan också faktiskt, även om vi är giftade. Men jag utgår ifrån att du har koll, för det har du alltid, och eftersom vi har samma dag så kan du ju inte glömma det...

Har köpt snygga papper idag! MYCKET finare färger än i mina tankar i natt. Mörkt brun och ceriserosa. Fast lite känns det ju som om jag börjar i fel ände, med festprogrammen istället för inbjudningarna, som ju ska ut först. Well, det är nog ganska likt mig ändå, jag lär väl sitta de sista dagarna och slita mitt hår. Tänk om jag skulle lova mig att jag skulle vara lite mer strukturerad det här året? Lika troligt att det skulle fungera som om Anja och Pumpkin (och för all del, även jag) inte skulle äta choklad. BIG no-no.

• Hedebris

88mm stod där på huvdmått... haha

41 cm är ju 4 dm... hahaha det har ju inte ens jag!!!

• Anja 19 juli 2008

Pärlplattan
    Cericerosa och brunt låter superfint!
    Klart man kan börja m festprogrammen!! Själv är jag sååå trött på klipp och klistra efter att ha gjort save-the-datekort och nu gjort en hel del av inbjudningskorten (fattar ej hur jag ska palla alla). Jag har ju helt enkelt gjort så att jag delegerat ut görandet av festprogrammen åt mina toastmadames De vet färgtemat och jag kommer såklart stå för kostnaderna men DOM får göra programmen, hehe

• Hedebris

du skrev i omkrets.. det var därför jag snurrade till det.. jag pratade om diameter

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

*asg* Jag TÄNKTE väl det. Blev seriöst orolig för dig där ett tag, moooaaaahahaha... Ska kolla vad mina barn hade på sista UL:et.

Vilken vecka var du i nu när ni var på UL. Vet att jag var sent med mina, typ i v.35-36 med Alice och Ivan men något tidigare med Emil. Är kul att jämföra Men jag vet att mina barn oxå vägde runt 2.9 då om jag inte minns fel.

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.