• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anettan73

    Pumpkin- Grattis till jobbet.

    JAg söker med nytt jobb. Vill inte alls vara kvar!!!

  • Annim

    Anja;Mumsig tårta! Jag har bilden på de ceriserosa gerberna.
    Har oxå tänkt ha det på toppen tillsammans med det dansande brudparet (som oxå finns i bildgalleriet) som dekoration.
    Smaker har vi inte diskuterat med vår tårttillverkare ännu!

    080524;Vad var det för klänning? *Vill se*
    Kul att valet känns så rätt!

    Anettan;Lycka till med sökandet du med!

  • Anettan73

    Annim. Läst lite här att du har köpt klänning...
    Jag e jätte nyfiken.
    Tack föresten.

    Jag har vatt inne på nixa och e sugen på en 939.. Svårt att se hur den sitter iom modellen står jätte konstigt.

  • Anja 19 juli 2008

    Hej allihop

    jag verkar ha superotur med internet... när jag satt på internetcaféet så dog plötglit internetet på alla datorer, precis när jag skrivit ett megalångt inlägg till er... grrrr

    Hedebris

    tårtan gick, med sugarpaste och engångsplattor (vi har ju ingen ställning t vår tårta) och UTAN brudpar, 5660 kr. Jag hade räknat med 6500 kr max för tårta så det känns bra Detta var för en fyravåningars tårta för 85 personer.

    Annim

    åh bra. jag trodde nog att det var du som hade bilden Jag vill jättegärna se bild på dig i din klänning... fanns det i ditt galleri. Rusar dit och kikar

    Annettan

    det var från ultimate cake i malmö (visst får man skriva så när det inte gynnar en själv?)

  • Anja 19 juli 2008

    Annim

    shit vad kul... tårtan du har på din sida (den lattefärgade) är ju från ultimate cake Hon har den på sin hemsida. Den är jättefin!

  • Anja 19 juli 2008

    Jag skickade förresten våra save-the-date-kort igår

    så det bör ju komma fram idag!!!

    Spännande!

  • Anja 19 juli 2008

    Skickade inte till alla (för jag är ej klar med alla, haha) men jag skickade till alla de som INTE vet om det ännu, vilket ju är lite extra kul...

    Har ni (som ska ha save-kort) skickat dem ännu?

    Jag gjorde ju god-jul-kort, där det står godjul utanpå och när man öppnar dem så står det att vi ska gifta oss den 19 juli 2008 etc...

  • Anja 19 juli 2008

    Buhu... äntligen är jag vid en dator och då är INGEN här...

  • Anja 19 juli 2008

    Vi har fortfarande inget internet, ingen telefon, snyft... Jag är helt knäckt...

    Har tillbringat en timme hos telia idag för att försöka fixa det. Det är dom som har lagt fiber-lan till vårt område men ingen på telia har hittills lyckats lokalisera vårt område i sina kartor. Helt underligt...

    iallafall, efter 45 minuter så lyckades dom finna vårt område på sina nätverkskartor och nu hoppas jag såååå att allt ska funka (snart iallafall), suck...

    Tanten som flyttade in i vår gamla lägenhet har ringt typ 20 ggr och varit fly förbannad över att hon inte kan koppla in sin telefon pga att telia ej har kopplat ur vårt abbonnemang.



    Skitjobbigt när inte allt sånt där funkar tycker jag.

    Grejen var den att i min dator gick det att komma ut på internet, men den har gått sönder, det går ej att skriva med tangentbordet, vi har testat med två stycken fungerande tangentbord coh det går ej, så den måste lämnas in (den var sönder redan innan) och nu när jag anslutit daniels dator och allt BORDE funka, hans dator är hel och fungerar ju, så går det plötsligt inte alls att finna nåt internet.

    Vet någon vad man ska göra för inställningar i datorn för att få det att fungera

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.